Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket valg. Wix - Wordpress ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige meget hvilket system, man vælger er der ikke nogen umiddelbar vej at flytte imellem systemer, der skal altid laves noget arbejde. Det der er fordelen ved Wordpress fremfor WIX er at du kan skifte imellem forskellige hosts. Men sandsynlighed for at man vil skifte fra WIX (eller et andet ordentligt firma) er relativt lille, så det bør nok ikke havde den store indflydelse på valget.

- Nu er jeg måske lidt paranoid - men altså jeg foretrækker at vide at jeg relativt nemt kan flytte til en anden host - uanset hvor god jeg synes den host er. Der er set mange eksempler på en host der ellers var ordentlig er gået ned ad bakke.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toft Braun:
- Nu er jeg måske lidt paranoid - men altså jeg foretrækker at vide at jeg relativt nemt kan flytte til en anden host - uanset hvor god jeg synes den host er. Der er set mange eksempler på en host der ellers var ordentlig er gået ned ad bakke.

Alt andet lige ville jeg også foretrække at kunne skifte host, men hvis man ser det i forhold til chancen, bare chancen for at din Wordpress bliver hacket, så ville jeg klart foretrække at være på et system og en host, hvor det at blive hacket ikke må anse som en dagligdags hændelse.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Alt andet lige ville jeg også foretrække at kunne skifte host, men hvis man ser det i forhold til chancen, bare chancen for at din Wordpress bliver hacket, så ville jeg klart foretrække at være på et system og en host, hvor det at blive hacket ikke må anse som en dagligdags hændelse.

- Wix er ikke mindre udsat for hacking end WstordPress sites er. Som oftest sker hacks enten fordi pågældende bruger ikke har opdateret WordPress, eller nogle plugins, eller temaer. - Hvilket der findes måder at automatisere på. WordPress er utrolig populær, og det er klart folk leder efter måder at exploite WordPress - men samtidig bliver det altså konstant tilrettet af WordPress teamet, så bugs bliver udryddet. Så den påstand med at WordPress er mere udsat for "hacking" (som jo egentlig ikke er den korrekte, men populære betegnelse) er ikke rigtig.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toft Braun:
Wix er ikke mindre udsat for hacking end WstordPress sites er.

Nu skal jeg ikke kunne sige, om vi bare læser for medier, men det er klart mit indtryk blandt andet her fra Amino, at de er relativt tit at en med et Wordpress site oplever at det bliver hacket. Jeg har aldrig hørt om nogle (medmindre jeg bevidst søger efter det) hvor WIX er blevet hacket.
Jeg har hørt om masser af WordPress exploits, men jeg har aldrig hørt om et WIX exploit.

Der er ikke nogen tvivl om at WordPress, gør en masse for at forbedre deres sikkerhed, men der er heller ikke nogen tvivl om at de ikke er i mål endnu, og at det er tvivlsomt om de nogensinde kommer det.

Så jeg mener bestemt, at man kan sige at WIX bliver hacket mindre end Wordpress. Hvis man kigger på den virkelige verden, vil jeg endda mene at det er oplagt.

 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så drenge...

Dem der står bag amino har heldigvis lavet en profil til jer hver og en indbakke til jer hver også, så brug den lige. :-) 

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Det er da utroligt som folk glemmer Umbraco :)

Helt enig

Nu er jeg ikke selv den store web-haj, men min bror som er data-et-eller-andet, har roddet meget med både wordpress og joomla, men syns selv ikke at der er noget der overgår umbraco i brugervenlighed og logisk opbygning

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Brand Rocket Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ved dette er et gammelt indlæg men stadig et relevant spørgsmål. Jeg har lige skrevet en artikel om hvorfor man skal vælge WordPress fremfor Squarespace, Wix, Weebly og Shopify. Læs den her:

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Gammelgaard:
Jeg ved dette er et gammelt indlæg

Du kan jo udemærket lave en helt ny post med dit indlæg istedet for at få folk over på din side. Linket er derfor slettet da Amino ikke er et sted hvor man bare smider links op.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)