Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger jeg Google analytics?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvor det er at folk falder fra på min side. Hvor er det jeg kan se det? Jeg ved godt man kan gå ind der hvor man kan følge hvad de har lavet og hvornår de har forladt siden. Men er der ikke et sted hvor man nemt kan få et overblik over at ex 30 % falder fra i kurven...

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er åbenbart lavet meget om i Analytics.

Tidligere kan jeg huske man kunne se "folks" vandringer i noget som hed nogen lignende som "in page analytics", netop her kunne man se hvordan folk bevægede sig rundt på sitet, herunder hvor de afsluttede/faldt fra.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet Analyticsbogen, hvor vi gennemgår hele Analytics og alle mulighederne. Den er dog fra 2010 så der er kommet ændringer til siden, men hent den gratis lightudgave og se om du kan bruge det til noget. Den kan hentes her: http://www.analyticsbogen.dk . Alternativt kan jeg undervise dig et par timer, hvis du ønsker at bruge lidt penge på det. Så får du meget hurtigt svar på dine spg samt en række tricks til hvordan du let får værdi ud af Analytics.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@Christina Nordquist: hvis du går ind under 'Målgruppe' og så 'Besøgsflow' kan du se hvilke sider folk ankommer hyppigst på og hvor mange der falder fra på siden (det ses ved at hover musen over den grønne grafik). Den røde grafik med pil-nedad som er hæftet på de grønne grafikker viser dig frafaldet i % ud af den samlede trafik - igen skal du svæve over den med markøren. Jeg håber det besvarer dit spørgsmål, ellers giv lyd.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for hjælpen.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)