Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stop med at abonnere på en bruger, hvordan?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Fru Hartmann:

OK. Det må så være endnu en opgave for Amino-folket at få det til at spille ordentligt.

Jeg oplever selv dagligt, at skulle skifte mellem 3 forskellige browsere for at se div. sider optimalt.

Fint at du fik løst problemet..

Nej, det er ikke vores opgave at understøtte folk der bruger ad-blocker.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tychsen:

Ja, det er sku ærlig talt dårligt kodet. Sorry, Martin...

Man skal aldrig kalde et indholdselement for <div class="AdBox"> (jo mindre det er en box, der skal indeholde en reklame).

AdBlockere vil naturligvis fjerne sådan en box, da den direkte hedder "AdBox". 

Den har vi vist efterhånden taget en del gange herinde på Amino - både af mig og Jacob og af Thorborg.
Fra udviklingens side er vi af den overbevisning, at vi ikke skal bruge tid på at understøtte 3. partssoftware, der ændrer på sidens DOM (om det så er Adblockere, Skype-plugin der forvandler hvad den tror er telefonnumre til knapper, mærkelige SEO-plugins m.v.) Og Thorborgs holdning til Adblockere kan vist heller ikke være en hemmelighed længere :)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Det er helt fint. I er store nok til at kunne være arrogante - for I har ingen konkurrence på det danske marked...

Havde jeg et site der tjente masser af penge og ingen konkurrenter (ikke seriøse i hvert fald), så gad jeg da heller ikke bruge penge på, at optimere siden ift. mine besøgendes oplevelser. Værdien af jeres indhold er så højt - dette sammenholdt med ingen konkurrenter gør, at folk finder sig i det.

Martin og jeg kender hinanden, og jeg har selv skrevet et ekspert-indlæg herinde, og synes værdien af jeres indhold er helt fantastisk. Men det gør lidt ondt at se, at I er så arrogante. Der er jo også noget faglig stolthed i, at vedligeholde og forbedre sit site, så ens brugere ikke skal foretage krumspring, for at benytte det.

Fair nok - I er ligeglade med reklameblokkere (i tjener jo ikke på en, der ikke klikker på reklamer eller er Plus-medlem) - men at en bruger oplyser, at vedkommende må skifte mellem 3 browsere, for at se forskellige sider korrekt, bør få de røde alarmklokker til at ringe :)

Jeg fik afmeldt abonneringen på vedkommende - og så vil jeg ønsker jer en dejlig dag ! 

PS: Jeg ville være villig til at slå min ad-blocker fra på Amino, hvis mængden af reklamer (og den lidt intrusive måde de nogen gange er på) var på et lidt lavere niveau. Kan huske der var engang, hvor der kom sådan et lag ovenpå siden med en DELL-reklame. Det var godt nok belastende. Den kom hver gang, og på en iPhone var det umuligt at klikke den væk.

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, nu tjener vi faktisk ikke bunker af penge, vi har en forretning der lige løber rundt.
Vi har en masse at bruge udviklerne til, for at gøre Amino hurtigere og lave nye services.
At bruge deres tid på at rette fejl, for folk der forsøger at undgå de reklamer vi lever, giver ingen mening.

Det har ikke noget med arrogance at gøre, det kaldes at drive en god forretning og bruge energien på de kunder der reelt er villige til at "betale" for det de får.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tychsen:
PS: Jeg ville være villig til at slå min ad-blocker fra på Amino, hvis mængden af reklamer (og den lidt intrusive måde de nogen gange er på) var på et lidt lavere niveau. Kan huske der var engang, hvor der kom sådan et lag ovenpå siden med en DELL-reklame. Det var godt nok belastende. Den kom hver gang, og på en iPhone var det umuligt at klikke den væk.

Hvis du får popup-reklamer på iPhone (eller andre smartphones), så vil vi meget gerne høre det - for på de enheder er det faktisk meningen, at der ikke vises traditionelle popups.

Der er ingen "corporate" browser på kontoret, så vi bruger faktisk lidt forskelligt. Både Chrome, IE og Firefox på Windows - og Safari på Mac.

Hvis vi får konkrete fejlmeddelelser, så kigger vi naturligvis på dem. Men hvis vi ikke selv kan genskabe fejlen, og brugeren fx har en adblocker installeret (og det ligner en fejl der kan være relateret til dette), så gør vi altså ikke mere ved det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er nok som du gætter din adblocker - som man ikke bør bruge med Amino faktisk dels fordi amino jo lever af reklamer, så det er lidt som at planke den i parken til FCK - Brøndby - dels fordi det skaber den slags problemer - jeg kan sagtens se det i chrome Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)