Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding-leverandør

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel Kongsfelt:

Nej, har ikke selv erfaring med det - har dog set en del af Saugstrups arbejde, som har flittigt har delt ud af eksempler på og det er altså professionelt arbejde, men sikkert også i den dyre ende. 

Florence er lidt det samme - jeg har ikke selv benyttet dem, men har kun et godt indtryk. 

Saugstrups arbejde er nok hvad man kunne kalde lav risiko med fokus på naturlige links og Florence formodentlig i medium risiko området. 

Kender intet til deducta, men det ser jo fint ud på deres hjemmeside

Tak for mention, Mikkel! Yes

Kasper Bergholt:
Medium risiko. Budget 6.000 - 8.000 per måned. Kontrakt på 3 måneder i første omgang med mulighed for forlængelse til 9.

Lyder ikke som et perfekt match til den ydelse, jeg har på hylden - hverken med hensyn til risiko og budget.

Kasper Bergholt:
Evt. andre leverandører I i stedet vil pege på?

Kasper, der er masser af dygtige linkbuildingleverandører derude. Folk som Rosenstand, Allerup, Bondtofte, Himmelstrup og mange flere jeg glemmer her er alle kendetegnede ved, at du kan regne med at en aftale er en aftale, så hvis du beder en én slags links, så får du dén slags links. Ikke noget billigere eller mere risikabelt (selvom det evt. måtte være på hylderne også).

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Lyder ikke som et perfekt match til den ydelse, jeg har på hylden - hverken med hensyn til risiko og budget.

Kasper Bergholt:
Evt. andre leverandører I i stedet vil pege på?

Kasper, der er masser af dygtige linkbuildingleverandører derude. Folk som Rosenstand, Allerup, Bondtofte, Himmelstrup og mange flere jeg glemmer her er alle kendetegnede ved, at du kan regne med at en aftale er en aftale, så hvis du beder en én slags links, så får du dén slags links. Ikke noget billigere eller mere risikabelt (selvom det evt. måtte være på hylderne også).

Mvh Anders Saugstrup



Tak for indspark. Dine elite links ser nu meget fornuftige ud. Budgettet kunne jo godt komme til at passe m. 45K... 

Jeg ta'r det med i betragtningerne. Ligeså Rosenstand, Allerup, Bondtofte & Himmelstrup.
 
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi (webjuice.DK) kan også hjælpe når det gælder linkbuilding, søren Riisager kan klare det niveau af risiko du ønsker.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:
Vi (webjuice.DK) kan også hjælpe når det gælder linkbuilding, søren Riisager kan klare det niveau af risiko du ønsker.


Det er taget ad notam. Jeg har fået rigtigt mange tilbud, så der går nok lidt tid, før jeg har fået gennnemgået dem alle. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)