Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Google Analytics

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har i længere tid haft min hjemmeside (www.tekstkreation.dk) forbundet med Google Analytics, hvor der var masser af data. Problemet er blot, at disse data nu er forsvundet, og Google Analytics viser 0 besøgende på siden, så langt øjet rækker. Der er ingen demografiske oplysninger, ingen oversigt over webstedhastighed osv.

Jeg bruger Google Analytics for Wordpress af yoast, som ser ud til at virke fint - om jeg forbinder med min googlekonto eller skriver sporingen manuelt. Hos Google Analytics står sporingen imidlertid som ikke installeret.

Hvad er der sket, og hvordan kan jeg udbedre det? Kan det have noget at gøre med, at jeg for nyligt koblede Analytics til Google Webmaster Tools?

På forhånd tak!

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor meget erfaring du har med GA, så du får lige et helt rutinespørgsmål:
Har du husket at vælge dato oppe i højre hjørne? Hvis du har ladet din browser navigere dig ind på en URL fra historikken, kan det være det er en gammel dato du står på:)

Mvh Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det kan ses her, er siden rippet for al data :-)

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du valgt et avanceret segment hvor der ikke er data i? Der står 0%,så det tyder det på :-)

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt bud webanalytiker.

Prøv evt at logge på fra en ny browser/computer. Så er alle dine midlertidige indstillinger/kriterier nulstillet, og du kan se om der stadig ikke er nogle data.

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:
Har du valgt et avanceret segment hvor der ikke er data i? Der står 0%,så det tyder det på :-)

Det ser ikke ud til at være problemet. Der er i hvert fald ikke afkrydset nogen avancerede segmenter under den menu.

I dag kan jeg så også konstatere, at den har registreret besøg i går, hvilket er meget mærkeligt, når sporingen stadig står som ikke-installeret. Det plugin, jeg bruger til at installere sporingen, ser dog ud til at virke fint.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du se tracking-scriptet i hjemmesidens kode?

Load siden, højreklik og vælg 'view source' el. noget i den dur, afhængig af hvilken browser du anvender.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bergholt:
Kan du se tracking-scriptet i hjemmesidens kode?

Load siden, højreklik og vælg 'view source' el. noget i den dur, afhængig af hvilken browser du anvender.

Tak for tippet! Det kan jeg faktisk, og GAtective, som webanalytiker linker til i sin signatur, har også fundet sporingen. Så er der vel ingen problemer? Det er bare underligt, at Google Analytics ikke selv notificerer mig om dette.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)