Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - hvordan får jeg andre til at linke til min side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er
Jeg har denne side: mustsee.dk, der er et site om seværdigheder i Australien og New Zealand.

Mit spørgsmål er, hvordan jeg får gode hjemmeside, der handler om det samme, altså rejser, til at linke til min side? Skriver man til dem, og spørger om de vil linke til ens side, eller hvordan gør man, sådan helt lavpraktisk?
Derudover; hvilke sider ville være gode at få til at linke til min side?

Mange tak for hjælpen og god weekend?
Henrik

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg vil mene gæsteartikler er helt oplagt. Tilbyd relevante hjemmesider en artikel på 300-500 ord og bed om et backlink. Du skal ikke regne med, at du kan få et link uden at skulle give noget igen. Jeg har selv gode erfaringer med gæsteartikler.

God weekend! :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikke hvor stor værdi disse sider har men der er i hvert fald en lang liste husk hver link skal have en unik tekst Semoblog 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik,

Hvis du skal have gode rejsesider til at linke til din, så har du nok brug for noget bedre indhold. Nogle få sider, der meget overfladisk gennemgår nogle af de største turistattraktioner, og en masse Adsense-blokke er ikke nok. 

Jo, du kan arbejde med gæsteindlæg m.m., som nok kan give en vis mængde links. Men hvis du kontakter en webmaster fra en rejseblog eller andre rejsesites, vil du formentlig få nej tak.

Sørg for at få skrevet mere og mere uddybende om NZ & Oz, hvis du vil have et site, der skal kunne tiltrække links. Og når du selv har været dernede, så få endelig nogle historier med lidt skæve vinkler og personligt twist på.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar. Vil helt sikkert arbejde med mere indhold og mere personligt indhold. Og derefter gæsteindlæg!

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)