Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsigelse mod allerede betalt faktura

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en kunde der har lavet mundtlig indsigelse mod en faktura de har betalt for over en måned siden. 

De indbetalte fakturaen 8 dage for sent, men uden bemærkninger til opgaverne.

Alle opgaver, inklusiv den opgave de nu gør indsigelse imod, er defineret i en skriftlig og underskrevet kontrakt.

Indsigelserne er dukket op efter kunden har skiftet min tekniske underleverandør ud med en anden og derefter ligeledes har forsøgt også at koble mig af projektet, ved at bede mig om at ophæve vores 6 mdr. uopsigelige kontrakt og istedet løse opgaver på timebasis. Dette har jeg afvist og henvist til den aftale der er lavet, samt tilbudt at stå fuldt ud til rådighed i hele perioden.

Kan det af eller bekræftes at de kan gøre indsigelse efter indbetaling og bede om at få krediteret beløbet på kr. 10.000?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig Salling:
Kan det af eller bekræftes at de kan gøre indsigelse efter indbetaling og bede om at få krediteret beløbet på kr. 10.000?

Man kan jo altid gøre indsigelse, men det er ikke sikkert at man får noget ud af det.

Hvis de først efter de har betalt finder ud af at de ikke har fået hvad I har aftalt, eller der dukker andre ting op der gør at de mener at de ikke har fået det lovede, kan de jo ikke gøre indsigelsen før.

Hvordan I så løser jeres tvist, afhænger af kontrakten.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

De kan jo til en hver tid gøre indsigelse mod arbejdets udførelse og du kan tilsvarende sige det er lavet efter aftalen, og deres eneste mulighed er så at trække dig i retten. Til da har du pengene og hans indsigelse må besvares ud fra tekniske spec om at du har leveret korrekt

Det er jo under alle omstændigheder en sur sag når det var en kontrakt - og der er det så dig der kan trække dem i retten for at bryde kontrakten, men det er givet ikke spor let for i vil hver komme med jeres beviser i forhold til kontrakten, og hans nye tekniske underleverandør vil støtte ham

Jeg tør ikke sige hvor du står men det er givet, at du skal fastholde ham på aftalen over den tid den nu løber, så hvis han tager dig i retten for det leverede, så kører du samtidigt sag om kontraktbrud

Jeg synes det lyder som om du er kommet i klemme, men som altid har vi jo kun en side

 held og lykke med det i alle fald

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)