Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En tendens på amino?

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bruge 1 stjerne til hvis nogen skriver noget der ligner opfordring til ulovligheder - eller lokker folk på afveje. Jeg bruger den faktisk ikke hvis nogen i god mening skriver noget forkert - det kan jo ske, og så retter jeg bare selv. Ellers bruger jeg langt flere 5 end 1 og aldrig dem midt imellem.

Den til førtidspensionisten havde nok givet en 1 stjerne for vi skal tale ordentligt (også selv når vi kan ha et point) men jeg tror nu aldrig jeg har givet dig en-  jeg så ikke lige det svar. Taler man desideret ned til andre, så er 1 stjerne ok

Jo trøst dig, jeg har også nogen der synes jeg skal ha en på hovedet - men jeg ser slet ikke en tendens til 1 stjerne brede sig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hej Morten

Mads:

Hvordan kan du som førtidspensionist være i stand til at drive virksomhed? Jeg troede man skulle gennem en  langt proces hos lægen osv. inden man kan få førtidspension? Hvis du er i stand til at drive virksomhed, hvorfor skal du så være førtidspensionist. Så skal du vel forhelved komme ud og arbejde, og bidrage til samfundet, i stedet for nasse. Jeg syntes at det i det danske samfund er for nemt at få bistand, førtidspension osv. Jeg kender nogle der aldrig nogensinde har været i arbejde, andet end det de laver sort..

Mads:

Lige præcis det indlæg her, undskyldte jeg også for senere i debatten, da jeg fik nogle andre holdninger, ved at læse det hele igennem...

Det med et link, forstår jeg stadig ikke. Ja, jeg reklamere for mig selv, men det er ikke noget jeg tjener penge på endnu.. Jeg gjorde det, for at spørgeren kunne få et overblik over mine favoritter..

De bedste hilsner

Mads Larsen

Jamen, når indlægget først er skrevet, så er det jo det der læses til at starte med. Jeg ved/tror faktisk ikke at man kan trække sine 1-stjerner tilbage og lave dem om til en 5'er. Problemet er jo at de først læser at du skifter mening senere hen, men de giver dig 1 stjerne for det pågældende indlæg, hvilket jo i det tilfælde var fair nok - det er vel også næsten det du skriver nu.

Den sidste - den tjener du da penge på. Eller, som du siger - ikke endnu. Men det er jo så fordi at der ikke er nogen der har købt noget via den side endnu. Jeg kan da i hvert falde se, at du reklamere for partner-ads.dk links, hvilket jo ér noget du tjener penge på.. såfremt du sælger noget selvfølgelig :)

Reklame på den facon er bare ilde selv på Amino, idet det gerne skulle være et forum, hvor der ikke kommer en helt masse affiliate-links. Tænk hvis alle smed links til deres affiliate-sider i deres indlæg - så ville det blive noget af et rodet forum.

Det er jo fint nok i signaturen. Et ønske for det her forum, er jo netop at holde det fri for interne reklamer på den måde, idet at det giver en bedre brugeroplevelse, hvilket da må være at foretrække.

Mht. til dit tidligere indlæg, så er jeg da glad for at du skiftede mening, så thumbs up for det.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender faktisk ikke de stjener system i start, og jeg tror en stjene er bedre end ikke få nogen stjene. Derfor har jeg givet en eller to gange forkert (ikke til dig). 

Indtil en anden Aminoer har givet mig en stjene, så kan jeg se at det betyder dårligt. Jeg har rettet min fejl med det sammen, når jeg vist det.

Måske en gang i mellem er der nogen, der giver dig forkert karakter?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:
Jeg ved/tror faktisk ikke at man kan trække sine 1-stjerner tilbage og lave dem om til en 5'er.

Det tror jeg man kan. 

Jeg har i hvert fag rettet mit fejl.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg oplevede for første gang her for nyligt at blive overrumplet med 1 stjerner fordi jeg kom med min mening, og var uforstående i overfor trådstarter og nogle af de andre deltagende i samme tråd, jeg havde faktisk tænkt mig at lave et blog indlæg omkring den sjove historie, men har desværre ikke haft tid endnu, da jeg heldigvis har nok at se til.. Det sjove i det var at folk gav mig en stemme fordi de var uenige med mig, og det er ikke sådan jeg forstår stjerne systemet .. Normalt fik jeg også kun 5 stjerner for mine indlæg, men den der kom godt nok lidt bag på mig.. Er man uenig kan man ko argumentere eller lade være, men at give mit indlæg en dårlig karakter fordi man personligt har en anden holdning til tingene det er jo helt til grin.. Ha nu en god aften, og alle jer der giver 1 stjerner - få nu gang i jeres virksomhed i stedet for at hate ;)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal - Kunne ikke være mere enig!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes nu snarere, at der er for langt imellem de 5 stjerner for de gode råd og indlæg jeg kommer med Wink

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 4 person
Tror den er lukket her,

Den er god og gammel: opfør dig som du selv vil behandles.

Sagt anno 2013 giver du lort for du lort.

Forstår godt hvis folk har set sig sure på dig, ikke at jeg forstår de gider bruge tid på at jagte dig rundt med 1 stjerner.

Prøv næste gang du laver et indlæg, lige lav noget, læs det igennem igen og så send ( eller slet)

Forstår ikke hvad du brokker dig over og syntes ikke du skal spilde Aminos tid med det!
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

kan simpel hen ikke forstå man gider bekymre sig om andre folks holdning til ens synpunkter

og især hvis det ikke er noget de vil indgå en debat omkring men blot gemmer sig bag et stjerne system

føler man at man kan stå inde for det man skriver så er det da fuldstændig ligegyldigt om der sidder en flok menesker og ikke er enige som ikke kender baggrunden for ens tanker/holdninger

tror mere at mange 1 stjerner giver udtryk for at man ikke er bange for at skrive sin mening 

det man skriver og hvad andre forstår er tit to vidt forskellige ting og skal vi tale om tendenser her på amino syntes jeg der er en tendens til at man tror andre folk har så dårlig moral og griber enhver lejlighed til at få pudset sin egen glorie 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
tror mere at mange 1 stjerner giver udtryk for at man ikke er bange for at skrive sin mening

Jeg er fuldstændigt enig Wink

(Der kom aldrig noget svar. Det er ligegyldigt nu, men sjovt at ovennævnte kommentar kommer fra dig)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)