Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp angåede webshop..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 25. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har lige et spørgsmål angående pc spil, er ved at starte en webshop. Lad os sige jeg har købt et spil til shoppen, og jeg vil sælge det:

Må jeg så lave en iso fil af spillet og sælge det med den pågældende cd key? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

nej absolut ikke

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor skulle han ikke må det? Andre gør det og det er lovligt at tage kopi af ens egen film og spil som man har betalt ;) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

GhostDK:
Hvorfor skulle han ikke må det? Andre gør det og det er lovligt at tage kopi af ens egen film og spil som man har betalt ;)
ja da - til ens eget brug - men ikke at tage en kopi af et spil en anden har købt og så gi det til dig eller mig som overordnet regel, Her er det vel ikke hans eget spil eller film han vil ha via fil-deling.

Her er det vil ikke hans egen cd han vil kpiere til sig selv eller sin mor - men spil han vil kopiere og sælge i en webshop 

citat:

Jeg har lige et spørgsmål angående pc spil, er ved at starte en webshop. Lad os sige jeg har købt et spil til shoppen, og jeg vil sælge det:

Må jeg så lave en iso fil af spillet og sælge det med den pågældende cd key? citat slut

den med andre gør det siger lidt om kvaliteten af indlægget - andre ryger hash og slår hinanden ned- så må det være OK - i øvrigt gives der jo strenge straffe når de store grupper der er sat i verden for at bekæmpe fil-deling fanger dem.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)