Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration til aftale med eksisterende butik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skarpe aminoer.

Jeg har behov for gode råd og vejledning på følgende område.

Jeg har fundet en butik, som er håbløst forældet på deres online side, men ligger i toppen i forhold til deres "offline shop!, som de over de sidste 10 år, bare har vundet større og større markedsandel. Med andre ord de gør det super godt!

Jeg har snakket med personen bag butikken og han har øjne for det online, men er ikke umiddelbart helt klar endnu. Han sagde endda at han gerne ville have det in house.

Vi er 2 personer med en flere års erfaring med online markedsføring og webshop. Vi vil gerne have ham til at stå for support via telefon, email, forsendelse og lager. Det vi byder ind med er webshop, betalingsmodul, makedsføring online, fragt aftale, og alt hvad der til hører af kontrakt ( Vi står også for betalingen af alle disse ting, vores form for indskud i forretningen).

Vi har overvejet at have det på vores eget domaine, som ikke har noget med hans forretning, da vi ikke er interesseret i at være inde under hans forretning, også som en sikkerhed for ham.

Han er af den ældre skole +60, så hvordan overbeviser vi ham for et samarbejde og at vi kan gøre det på et domaine der ikke har noget med ham at gøre, nogen gode råd, er mere end velkommen.

Det gælder produkter der koster alt fra 10 - flere tusinde pr produkt. Jeg ved fra en anden webshop i samme branche at gennemsnits ordren ligger på cirka 700 kr. 

Vi er også godt klar over at vi skal lave en form for splitning af indkomsten, nogen ideer? og hvordan får vi ham overtalt til at det er os der skal stå for hans aftale?

Generelt tænker vi at vi arbejder fuldtid og derfor ikke har så meget mulighed for support og forsendelse. Men vi har kompetencer online, som der vil være dyrt for virksomheden at købe.

Til gengæld vil jeg meget gerne dele mine erfaringer efter weekenden, så andre kan lærer af det.

Fra København NV
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen der kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)