Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en gratis hjemmeside til mit firma?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er ved at begive mig ind i den jungle der hedder "lav hjemmeside til firmaet". Er der nogle der har gode erfaringer med at lave en (gratis) hjemmeside?

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smiley,

Læs/undersøg/research wordpress? - Der kommer en milliard million resultater frem, hvis du søger på det, inde på Google. Håber at det besvarer dit spørgsmål en smule.

Anders

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er en anden, der nævner, så kan wordpress være en mulighed. Wordpress er gratis, og det eneste det kræver er et webhotel og et domæne hvilket koster et par hundrede kroner om året. Har du ikke endnu ikke et webhotel, så kan jeg anbefale dig Meebox.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, WordPress og så evt. et godt betalt tema som Genesis vil være en rigtig god løsning for langt de fleste Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med dig.

Hvis du vil smide mig en PM, og beskrive lidt nærmere hvad du har brug for hjælp til. Så vil jeg gerne hjælpe dig :)

Jeg har selv siddet med opgaven om at lave en hjemmeside til det firma jeg arbejdede for.

De bedste hilsner

Daniel
Fra Herning
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis det skal være absolut gratis vil jeg også anbefale wordpress som de andre foreslår. Der er dog mange andre steder, hvor de tilbyder hjemmesidedesigns ved køb af webhotel el. lign. 

Hvis der er et mindre budget kunne du evt. sætte opgaven til salg under freelance. Der er mange dygtige personer der altid er klar på en udfordring. Hvis du ikke stiller så høje krav, forventer de heller ikke den største betaling. 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillod mig lige at ændre overskriften, til noget mere forstående.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det er vigtigt du gør op med dig selv, om du vil gå efter en 100 % gratis hjemmeside, eller om du ønsker eget webhotel og domæne, hvor du ligeledes har FTP adgang. Der er fordele og ulemper ved begge dele. 

Vælger du den helt gratis løsning, vil jeg anbefale løsninger som Weebly.com eller Wordpress.com. 

Vælger du løsningen med eget webhotel, vil jeg anbefale du installerer Wordpress og evt. giver Wordpress.org et besøg. 

Du kan læse en artikel om at lave egen hjemmeside her, hvor de to løsningsmuligheder er nærmere beskrevet. Der er nemlig mange ting du bør overveje, inden du træffer dit valg. 

Fra Randers
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Fuhlendorff Consulting ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er åbenlyst at Wordpress er et godt system, men alt efter hvordan man griber det an, risikerer man at skulle bruge forholdsvis lang tid om at "komme i gang". Har man mere brug for noget, der kan klaskes sammen på en aften, så kan man fx. tage www.bricksite.dk (dansk) eller lignende systemer, som der er meget reklame for i tiden. Her er der nok ikke så mange muligheder, men det er til gengæld ekstremt hurtigt at komme i gang med. Selvom jeg er en varm fortaler for WP, så har jeg også brugt fx. Bricksite til nogle mindre projekter - ikke mindst fordi jeg kan gøre alting selv, selvom jeg ikke er udvikler.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)