Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop i joomla / virtuemart

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har super godt styr på Joomla 2.5.9 og Virtuemart 2.0.20b

Skriv endlig til mig, da jeg har super meget brug for hjælp.

Mvh Kim

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav et udbud i Amino Freelancer og få de første bud på opgaven allerede i dag. Det er uforpligtende og nemt - Du vælger en vinder og resten får automatisk afslag.

Opret opgaven her.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle skrive problemstillingen, så tror jeg der er større chance for at der er en som tænker "Det kan jeg da finde ud af", i stedet for at skulle opsøge hjælpe arbejdet :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper du har helt ret. Big Smile

Jeg har en lille Webshop, som beskrevet er lavet i joomla 2.5.9 / Virtuemae 2.0.20b.

Jeg har brug for en som kan hjælpe mig, da shoppen har nogle problemer som desværre nok skræmmer mine kunder væk fra shoppen.

Problemerne er som følger.

Når man lægger en vare i kurven, kommer den i kurven som den skal, men i det øjeblik man trykker ”forsæt med at handle eller trykker på et andet link” så forsvinder varen igen og skriver kurven er tom, trykker man så endnu engang på et tredje link kommer varen frem igen.

Den anden ting der er, hvis man ser bort fra problemet i ovenforstående, og bare forsætter med at komme vare i kurven, er det kun en vare adgangen man kan se når man trykker vis kurv.

Hvis der er en/nogen der kan og vil hjælpe kan man evt. prøve at gå forbi siden og prøve disse ting, bare så man har en ide om hvad det er der sker.

Siden ligger her www.mynewcover.dk

Kontakt mig endelig hvis du kan hjælpe, da jeg er ved at rive håret af mig selv over jeg ikke selv kan finde fejlen.

Mvh Kim

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der kan hjælpe eller henvise til nogen der kan hjælpe, jeg betaler gerne for det.

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Sterup:

Er der slet ingen der kan hjælpe eller henvise til nogen der kan hjælpe, jeg betaler gerne for det.

Vi kan helt sikkert hjælpe dig. Ring til os i morgen på tlf 51 93 70 17. Du kan se vores hjemmeside her

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Prøv at ændre SECURE URL i Virtuemart-indstillingerne til at være HTTP i stedet for HTTPS og se, om det har en effekt.

Har det ikke det, så vend tilbage.

Mvh.
Michael
www.joomlakonsulenten.dk 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Hele webstedet køre med https (SSL) af hensyn til dankort løsningen, ellers er der andre problemer, så som adresse der slet ikke kommer på når det er skrevet.

Men jeg tror du har fat i noget af det rigtige, for da der ikke var det krævet https (SSL) på var det ikke noget problem.

Men det er da vær at prøve, jeg er bare lige nødt til at spørger hvor i Virtuemart-indstillingerne det skal ændres ??

Hvis du har andre forslag høre jeg gerne.

Mvk kim

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)