Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat udlejer konkurs, hva med mig ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. Jeg er ikk sikker på om jeg skriver det rigtige sted..
Jeg boede til leje ved en privat udlejer som lige er gået konkurs, jeg flyttede inden, men skulle betale 3 mdrs husleje, hvilket jeg også gjorde inden han gik konkurs.. Nu til mit egentlige spørgsmål , han skylder mig stadig for indskudet i lejligheden, er der chance for at jeg kan få dem, eller er de gået tabt ?
Mvh Lotte

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Erhvervsraadgiver.dk Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte

Jeg tror desværre ikke, at du kan regne med at få dine penge tilbage. Normalt anbefaler jeg mine kunder at "bo deres indskud op" - dvs. bo i lejligheden uden betaling af husleje indtil der ikke er mere "indskud tilbage".

Det eneste du nu kan gøre er, at anmelde dit krav i konkursboet og håbe der bliver lidt penge tilbage til dig.

Jeg er ked af det på dine vegne.

Michael C.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lejligheden kommer på tvangsauktion - og hvorvidt du stadig har dine penge afhænger så af prisen på auktionen.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er privat person, er du garanteret dit depositum på tvangsauktion, da det er en deal af størstebeløbet, der skal betales udover budsum.

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille tilføjelse: du kan jo selv møde op på tvangsauktionen og byde på lejligheden. Du kender den langt bedre en andre potentielle købere, så det kan være, at du rent faktisk kan ende med at gøre en god handel, og så selv eje din bolig.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)