Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til produktion af herreure

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har gået i et stykke tid nu og tænkt på den her idé, men jeg ved ikke hvor jeg skal starte.

Det skal lige siges at jeg er ny i branchen.

Håber at nogle kan hjælpe mig på rette vej.

mvh

Nicklas Berger

Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas!.

Det kræver virkelig meget at starte sin egen produkton af ure!. Da du skal ud og finde samarbejdspartnere, kapital, design, teknologi og meget mere!. Det bedste du kan gøre i dette tilfælde er at kontakte dem der producere ure for D&G, Christian Copenhagen osv. og finde ud af hvad de skal have for at producere en prototype til dig? Naturligvis skal du først ud og lave et design.

Held og lykke med projektet!. Det bliver bestemt ikke nemt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar!. Jeg vil overveje igen om det nu er det jeg vil lave, da det jo er en rimelig svær opstart i branchen
Mvh
Nicklas B

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ligger desværre lige til højrebenet at opgive. Der laves ikke ure hele vejen igennem i DK, og de to nævnte fra tidl. svar benytter kasser der bygges som standard med deres egne ændringer i f.eks. krans og skive (som også laves på større skivefabrikker)

Værkerne i alle disse er så for de godes vedkomende ETA eller selita fra Schweiz, Miyota fra japan - eller kinesiske Seagul når vi taler mekaniske ure - og ligende faktisk i kvarts. At bygge eget ur er en affære til mange hundredetusinde kroner

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret

Må nok erkende at det bliver en lidt for stor opgave i forhold til at jeg er ny i branchen

mvh

Nicklas B

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Skagen Design - som bl.a. blev solgt på baggrund af deres karakteristiske ure - endte da vist med at være en ok god forretning over tid. Men enig - det var design ikke DK-produktion fra start-til-slut.

 

stig

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig B.:

Skagen Design - som bl.a. blev solgt på baggrund af deres karakteristiske ure - endte da vist med at være en ok god forretning over tid. Men enig - det var design ikke DK-produktion fra start-til-slut.

 

Ja afgjort en succes men afgjort ikke dansk produktion - helt som linde werdelin osv - der er ikke danske masseproducerede ure overhovedet og jeg tror aldrig der kommer det heller

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)