Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Umærket tøj = Eget mærke?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og har fundet nogle rigtig smarte leverandører af eksempelvis beklædning og er nu kommet til min tvivl. Hvis man finder en leverandør der sælger umærket tøj, hvordan er man så rent juridisk stillet med hensyn til at mærke tøjet som ens eget mærke? Der er jo givet andre kunder hos pågældende leverandør (på verdensplan) så helt ens eget mærke er det jo ikke. Men er det tilladt at gøre det eller står man ret svagt hvis andre i DK eksempelvis sælger samme tøj?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige igen Wink

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har intet at have dette i, men jeg tænker, at ved private label - der har du jo også det samme produkt under forskellige brands - så jeg tænker, at det umiddelbart må være i orden. 

Men du kan vel spørge leverandøren, hvordan de stiller sig over for dette?

Jeg tænker også, at hvis du køber en poloshirt uden logo på brystet - så må du jo også godt sætte dit eget logo på. 

Men om det holder i retten, skal jeg ikke kunne sige. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

En forudsætning er at det ikke er en kopi af noget andet tøj som har designer ret. Det har alt design i 3 år og rigtigt meget er sikret derudover. Man må jo ikke sælge Hugo Boss bare fordi man har det uden mærke, og jo heller ikke ved at sætte sit eget logo på

Næste er at den der har produceret det giver dig OK, og han bør vil samtidigt skriftligt garantere dig, at han har ophavsret på produktet og dermed har fuld ret til at lade dig sætte dit eget logo på. En sådan garanti vil ikke redde dig 100% hvis det viser sig at det er boss eller laurent tøj du på den måde går ud med, så du skal jo selv være opmærksom også, men du vil i alle fald som minimum ha regress

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken style du ude efter? Du kan jo overveje at producere noget selv.

Mvh Jens

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

En forudsætning er at det ikke er en kopi af noget andet tøj som har designer ret. Det har alt design i 3 år og rigtigt meget er sikret derudover. Man må jo ikke sælge Hugo Boss bare fordi man har det uden mærke, og jo heller ikke ved at sætte sit eget logo på

Næste er at den der har produceret det giver dig OK, og han bør vil samtidigt skriftligt garantere dig, at han har ophavsret på produktet og dermed har fuld ret til at lade dig sætte dit eget logo på. En sådan garanti vil ikke redde dig 100% hvis det viser sig at det er boss eller laurent tøj du på den måde går ud med, så du skal jo selv være opmærksom også, men du vil i alle fald som minimum ha regress

Super, det var også lidt det jeg havde forestillet mig, men var nødt til lige at have andres tanker inde over :o)
Det er bestemt ikke BOSS m.v. lignende beklædning, og skulle nødigt lægge mig ud med sådanne, den havde jeg besluttet mig for :o)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)