Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chat funktion på hjemmeside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg giver lige sådan en her Yes til dem der hjalp med idéen om chat på vores hjemmeside.

Den har været aktiv i mindre end et døgn, og har allerede givet flere kunder.

Jeg takker for jeres altid hurtige hjælp.

Natasha

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart foretrække csupport. Det er en rigtig flot chat. Du kan se mere på csupporthq.com

Den koster godt nok lige penge, men der er mange gode funktioner i den og det er danske udviklere og dansk support så det er også et klart plus.

Hvis det er noget for dig kan du bare skrive til mig, så skal jeg nok hjælpe med at sætte det op helt gratis.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.

Jeg takker for det fine tilbud.

Jeg kigger på det.

Natasha

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Natascha.

Vil blot gøre dig opmærksom på vores danskudviklede chat på www.crowdio.com. Vi har stort set lige lanceret systemet og er en lille opstartsvirksomhed som så mange af Jer andre herinde.

Vi kan tilbyde en gratis chat for én bruger, men uden begrænsning på samtidige chats som Zopim har på deres gratis abonnement.

Prøv os gerne af på www.crowdio.com eller kontakt mig, så kan vi sætte det op og teste det sammen.


Venlig hilsen

Nikolaj Nielsen

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha

Jeg har installeret chat på en terapi hjemmeside, www.lajlaboe.dk, her indsatte jeg blot koden via Google Tag manager, som jeg generelt syntes er et rigtigt godt redskab til hurtigt at afprøve nye services.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan rent ???
Virker chat funktionen så den giver mer salg . Tænker også det gør jo også lidt man er klister til en pc hele åbningstiden eller hvad er erfaring på dette når det handler om webshops

Steen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Nielsen:

Hej Natascha.

Vil blot gøre dig opmærksom på vores danskudviklede chat på www.crowdio.com. Vi har stort set lige lanceret systemet og er en lille opstartsvirksomhed som så mange af Jer andre herinde.

Vi kan tilbyde en gratis chat for én bruger, men uden begrænsning på samtidige chats som Zopim har på deres gratis abonnement.

Prøv os gerne af på www.crowdio.com eller kontakt mig, så kan vi sætte det op og teste det sammen.


Venlig hilsen

Nikolaj Nielsen

Hej Nikolaj,

Vil bare sige jeg har installeret chat funktionen på mine 2 shops og det spiller max.

Jeg kunne dog godt tænke mig at kunne administrere begge shops på samme app på min iPhone. Og vil høre om det er noget i arbejder på. At man kan have flere shops/ chats under samme konto?

Mvh. Kim

Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for at høre :)

Jo, det er på listen men ingen tidshorisont endnu desværre. Hvis det er de samme personer der svarer chatten, kan du evt lægge samme script på begge sites så får du chats ind fra begge sites til samme brugere.

Skriv evt til mig i support funktionen hvis det er noget vi lige skal prøve af :)

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet Zopim, Purechat og Tidio. Jeg kunne bedst lide Purechat, især fordi den havde den bedste app, så man ikke behøvede sidde ved computeren, men bare kunne have telefonen på sig.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)