Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg kopiere andres billeder og bruge dem selv?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo fået svar på dit spørgsmål. Ville bare lige hylde iværksætteri i Dragør.

Især i disse tider, hvor byen er tæt på at lukke ned og uddø, er det rart at se, at der alligevel sker lidt.

Tillykke med din idé, og held og lykke med det.

MVH

Natasha

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige et spørgsmål hvorfor laver du det ikke selv?

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro Media:
Bare lige et spørgsmål hvorfor laver du det ikke selv?

Det er jo ikke sikkert han har kompetencerne til det, og ej heller sikkert han har råd til at få lavet et logo :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Philip Boulund:
Det er jo ikke sikkert han har kompetencerne til det,

Hvis man har en hjemmeside, hvor man sælger bl.a. logoer..... så burde kompetencerne vel være i orden, og så er det vel meget relevant at spørge hvorfor han ikke "gør det selv".

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vilogo.dk:

http://waktattoos.com/id35457/dragon-tribal-800x755-pixel.html

Nu når der står free download kan jeg så fx. bruge den gratis og lovligt uden en special tilladelse?;)

Nej, bare fordi det er gratis at downloade, betyder det ikke at du får brugsret på det, og må videredistribuere det kommercielt. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Boulund:

Retro Media:
Bare lige et spørgsmål hvorfor laver du det ikke selv?

Det er jo ikke sikkert han har kompetencerne til det, og ej heller sikkert han har råd til at få lavet et logo :)

Nu reklamere han jo med at han er grafiker, så det burde han teoretisk set være i stand til :)

Victor, hvorfor ikke lære at lave de her ting selv, hvis du vil starte en virksomhed som sælger grafik? Der findes jo tusindvis af guides online, hvor du kan lære at lave den her slags arbejde. Langt de fleste tegninger og billeder du finder online må du ikke bruge til kommercielt arbejde - det betyder også at du ikke må downloade de her billeder og bruge dem i et eventuelt logo, som du så efterfølgende sælger videre.

Selvom der står "free download" er det ikke ensbetydende med at du må bruge billedet som du lyster. Det er vigtigt at du lære netop dét fra starten af, da du ellers kan komme i ret mange problemer.

Held og lykke med det hele :) Du er stadig ung - jeg ville - hvis jeg var dig, forsøge at arbejde med mine grafiske færdigheder, således at du senere hen, når du måske er gået ud af skolen, eller som et fritidsarbejde, kan levere superfede logoer samt andre grafiske elementer.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Schadegg Rasch Jensen:
Ikke fordi der skal en større diskution ud af det, men der findes også voksne mennesker der ikke forstår ironi.

der findes sikkert også ældre der ikke ved hvad en smiley er. skal de forbydes?

der skal være plads til både ironi og sarkasme med måde, og syns at der blev undskyldt, så skal den ikke bare stoppe der?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at finde en brugbar drage på sider ligesom http://www.stockfreeimages.com. der findes masser af sider hvor det er gratis at downloade og anvende billeder fra.

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Philip Boulund:
Det er jo ikke sikkert han har kompetencerne til det,

Hvis man har en hjemmeside, hvor man sælger bl.a. logoer..... så burde kompetencerne vel være i orden, og så er det vel meget relevant at spørge hvorfor han ikke "gør det selv".

Den havde jeg ikke lige set, så er det selvfølgelig iorden :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)