Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

660 sidevisninger

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Det ér da ufatteligt. Fortæl dog Christopher, hvad det er han mangler at oplyse, i stedet for at være så knaldhamrende smålige.

Lene Beck Sommer - jeg ved ikke hvem jeg synes det er der tiltrækker mest opmærksomhed. Du kommer jo med ret negative og intetsigende svar, som egentlig ikke hjælper ham synderligt meget - hvad er det der gør at du skal tryne en 15-årig fyr, der gerne vil være iværksætter?

Den tråd du henviser til hvor han spørger ind til sin hjemmeside, er ganske rigtigt ikke mere end knap 2 dage gammel, men hjemmesiden kan da sagtens have været online i længere tid - der er vel ingen begrænsning for hvor længe man må spørge om feedback?

Du kan give mig så mange 1-stjerner som du lyster, men det betyder selvfølgelig også bare at du ikke har erfaret hvad man reelt set bruger disse stjerner til. Man bruger stjernerne til at vurdere om et indlæg er godt eller skidt, ikke til at afstraffe de andre brugere, fordi de har en mening.

Christopher - det er et vidt begreb. 660 sidevisninger for en ny side kan sagtens være mange, men her skal man jo også vurdere hvor de besøgende kommer fra, og af hvilken årsag de kommer.

Hvis det er den hjemmeside som du har bedt om feedback på (help-2-you), så er størstedelen af de 660 sidevisninger vel nærmest herfra Amino, som altså har klikket sig ind på din side, fordi de ville se hvad det var du havde gang i.

I overstående tilfælde vil jeg sige at 660 sidevisninger er mange sidevisninger, men de er bare ikke ret brugbare, idet at de er tilgået din side fra din feedback-tråd. Altså - er de besøgende ikke interesseret i dit produkt. Jeg ved ikke om du har en "statcounter" af en art, som kan fortælle dig hvor de besøgende kommer fra.

I så fald vil jeg anbefale dig en af nedenstående analyse-værktøjer.

  1. Statcounter.com
  2. Google Analytics

Med de her værktøjer kan du finde ud af hvor de besøgende kommer fra og hvad deres henseende er. På den måde kan du faktisk selv finde ud af - og vurdere om de 660 sidevisninger er mange eller ej.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)