Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM business med økologiske helseprodukter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Jeg er blevet tilbudt at arbejde for Eqology.com et Nordisk økologi / helseprodukt.. Jeg kan godt se at der er meget arbejde i det og det muligvis kunne lykkedes hvis man gav den en skalle .. Men er der nogen der har erfaring med det ? Min bekendt tjener allerede super godt på det nemlig og det er lidt vildt altså..

Ser frem til at hører svar :) god dag ..

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Mulles. Der er meget få MLM forretninger i DK, som er holdbare. Tupperware for eks. Hvis du er interesseret i at arbejde selvstændigt og med salg, Så find en anden vej. Måske lokker et salgsjob ikke med millioner og succes til at starte med, tværdimod nok nærmere juniorlønninger. Men hvis man har evnerne, lysten og drivet, så kan man sagtens få succes som sælger/selvstændig - uden at være afhængig af MLM-strukturer. Det kræver hårdt arbejde, tid, og robusthed. Men lykkes man, så kommer det mange fold tilbage igen.

Glæd dig over din vens succes - og tænk, at bare fordi han har succes, så får jeg det også. Spar penge og energi, find noget du allerede ved en masse om, og som du brænder for at formidle. Frank

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mulles. Tjekkede lige deres site. Mine anelser blev bekræftet. Find en importør af blåbærte, Køb 100 kilo til 50 kroner pr. kilo. Invest: 5000 kroner. Sælg så 100 grams poser - ca. 1000 poser af 20 kr. = omsætning på 20000 og fortjeneste på 15000 - Det opnår du aldrig med MLM. Bare en måde at se det på.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Louens:
Hej Mulles. Tjekkede lige deres site. Mine anelser blev bekræftet. Find en importør af blåbærte, Køb 100 kilo til 50 kroner pr. kilo. Invest: 5000 kroner. Sælg så 100 grams poser - ca. 1000 poser af 20 kr. = omsætning på 20000 og fortjeneste på 15000 - Det opnår du aldrig med MLM. Bare en måde at se det på.

Storartet råd, Frank!

Så Mulles skal binde en masse penge i råvarer og skal så igang med at finde emballager, få udarbejdet etiketter til sin blåbærte, anskaffe sig faciliteter og al det andet, som der skal til for at drive produktionsvirksomhed? Samt få lavet hjemmeside og SEO og alle de andre ting, som der skal til få at få solgt produktet - og ikke produkterne, som der jo er en hel del flere af i sortiment hos Eqology.com. Dit råd er måske også at han skal kopiere alle de andre produkter og investere i store lagre af dette - for han/hun scorer jo hele kagen selv?

Inden vi ved af det, så har Mulles brugt en million kr på et stort flot lager af gode funktionelle produkter og en lækker designet hjemmeside og kontor/lager med alle de ting man nu har brug for......

........og han/hun har stadig intet solgt....

 

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Jeg køber de første 1000 poser te af ham. Så har han penge til lidt hjemmeside-gear, med mere - han må også sælge sin te på min hjemmeside. Om mit råd er fantastisk skal jeg ikke prale af. Men han fik et bud på en anskuelse. Så nu har han en kunde. Han brænder ikke inde med noget han ikke kan sælge for 145 DKR/stk, ingen lageromkostninger.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mulles

I bund og grund kan du lytte til folk der har prøvet at arbejde med firmaet eller lytte til folk der ikke har. Havde det været en hvilken som helst anden branche, så havde man jo rystet på hovedet, hvis man fik juraråd af en bager eller spurgte en restauratør der er gået ned med et brag omkring hvad man skal gøre.

Jeg kender modsat andre i tråden, flere fra Eqology som tjener penge, og der er flere selskaber hvor folk tjener ganske gode penge. Mit råd er at undersøge tingene selv, og gør det grundigt. Lad for guds skyld være med at lytte til nogle af os herinde som IKKE har erfaringer med lige præcis det firma du kigger på. Og så vil du i øvrigt nok møde kritik over at dit indlæg ikke blev oprettet i MLM kategorina'en Geeked

 

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er, at man kan nå at tjene lidt hvis man er med fra starten af en MLM ide... De dør ofte stille og roligt ud igen...og væk var de.
Kender ikke det firma du snakker om...men ideen er hørt for...bl.a. Forever Living Products og andre....

Go for it hvis du tror på ideen, og GIDER den indsats den kræver.... Jeg gad ikke :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Louens:

Hej Mulles. Der er meget få MLM forretninger i DK, som er holdbare. Tupperware for eks. Hvis du er interesseret i at arbejde selvstændigt og med salg, Så find en anden vej. Måske lokker et salgsjob ikke med millioner og succes til at starte med, tværdimod nok nærmere juniorlønninger. Men hvis man har evnerne, lysten og drivet, så kan man sagtens få succes som sælger/selvstændig - uden at være afhængig af MLM-strukturer. Det kræver hårdt arbejde, tid, og robusthed. Men lykkes man, så kommer det mange fold tilbage igen.

Glæd dig over din vens succes - og tænk, at bare fordi han har succes, så får jeg det også. Spar penge og energi, find noget du allerede ved en masse om, og som du brænder for at formidle. Frank

Hvor godt kender du MLM markedet i DK? For jeg er da overrasket over din udmelding. Berlingske vil snart bringe en analyse af markedet i DK, hvor de har et ganske fint antal selskaber med i "hatten". 

Hvor nævnes salg?? Og hvorfor blander du pludselig et salgsjob ind i din snak om interessen for at blive selvstændig? 

Alt kræver vel hårdt arbejde, robusthed, tid og følger han dit råd, kræver det vel også en pose penge, for det er vel de færreste der kan leve af at være selvstændige sælgere...eller mener du han skal starte med at få et salgsjob...Jeg har smidt 2 stjerner afsted, for jeg syntes faktisk rådet er temmelig dårligt. Hvis man vil være selvstændig, skal man da ikke nappe et salgsjob, hvis man starter som selvstændig indenfor salgsbranchen, så vil det da koste penge at starte op. Kender du Mulles start omkostninger ved MLM? Jeg gør ikke. At vi har 2 vidt forskellige forståelser for hvordan MLM er, er så noget helt andet, jeg syntes selvfølgelig det er ærgerligt at folk lytter til råd fra mennesker som ikke har haft noget med firmaet at gøre eller har egne erfaringer.

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

..Nu ved godt at denne tråd efterhånden er ved at være gammel, men umiddelbart er den jo stadig relevant, og som jeg ser det er der ikke kommet noget klart svar på tingene.

Jeg er åben overfor alle typer handel, sålænge fokus ligger på varen, og på at få denne solgt.
De MLM virksomheder der primært ligger deres fokus på at skaffe distributører under sig, det lugter mere af det man i gamle dage kaldte pyramidespil.


Eqology, som der bliver lovpris rundtomkring er en af disse. JEg har kort tid været affilieret med dem, og der var fokus 95% at skaffe distributører til sin "downline", og kun 5% på at sælge varen.
Fordi jeg involverede mig, var fordi jeg blev kontaktet af en person, som virkede yderst troværdig. Jeg var meget åben overfor tingene, og tænkte da ikke at personen ville lyve mig op i ansigtet, men ikke desto mindre var det det der skete - sådan er jagten på nye distributører..
Fo at være en del af det, skulle man også indgå et abonnement på deres varer, og det var ok, jeg ville gerne prøve det.. Men det kunne da vidst have været det samme.. Så hold dig ihvertfald væk fra Eqology, og hvis du hører lovprisninger af virksomheden, så lav lige et check på personen bag, og du vil sandynligvis opdage at pågældende netop er distributør af det.

Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er der stadivæk folk der læser på tråden??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)