Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiritusbevilling, budgetter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og ser lidt på ansøgningsskemaet til spiritusbevilling til en enkeltmandsvirksomhed, og sidder lidt fast i det, med budgetter ol.

Hvad skal de med drifts og likviditetsbudget for at man kan få lov at sælge øl til kunder? Jeg syntes det er lige omsonst, med alle de informationer de vil have.

Hvad skal de egentligt bruge de oplysninger til? Specielt når det er nystartet virksomhed, da jeg jo ikke har nogen ide om hvad den årlige omsætning bliver. (Har jo selvfølgelig en ide om hvad jeg skal sælge for, før det kan løbe rundt at have stedet åbent, men der skal jo helst sælges mere)

Jeg kan sagtens lægge budgetter, men jeg ved jo ikke om de er realistiske, specielt når man ikke får priser på forhånd på fødevarer, men kun en fast rabatprocent, og så fastpris på et lille udvalg af varerne, så før jeg får varer hjem, ved jeg i realiteten ikke hvad det koster.

Er der hjælp at få nogen steder til dette? Uden at det koster en bondegård (har set steder på nettet, hvor det koster flere tusinde at få "hjælp" til det, hvor man alligevel selv skal sende dem alle dataerne, og de så bare plotter det ind) a opstartsbudgettet er strukket rimeligt ud.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan som jeg husker det skal du have en fornuftig klat penge i selskabet/ firmaet for at få en alkohol bevilling, samt budget osv, hvorfor de skal have det er der sikkert en anden der kan svare på, jeg stoppede med at undersøge det da jeg opdagede at bevillingshaveren skulle være fyldt 25 år , på dette tidspunkt var jeg 23 år, og kan egentligt heller ikke helt forstå hvorfor der med alderen er så vigtigt .. Så jeg lytter lidt med her :) jeg undersøgt mht en lille natklub, så ved ikke om det er samme regler hele vejen rundt ?

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad endte dette egentligt op i? Jeg sidder lidt i samme situation, og skal også gerne have en bevilling igennem, og har også hørt, at man skal have en vis kapital for at starte op.

Underligt nok, for jeg starter netop for at få kapital...

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Endte med at vi droppede spiritusbevilligen, da det blev for dyrt for os at få det lavet ved en revisor.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)