Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en frivillig skribent?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker at følge med i diskussioner, som omhandler tekstforfatning. Folk har virkelig en tendens til, at give den ekstra gas, så der lige kan imponeres lidt. Alt andet ville selvfølgelig også være sindssyg i hovedet - så det forstår man vel. Men underholdende, det er det :-). Og læreright, ikke mindst.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Louens:
Luk du bare ned for tråden.


Jeg har ikke magt til at lukke tråden, og jeg har for vane at svare, når man taler til mig.

Frank Louens:
Det er de samme igen og igen, der prøver at score.
 

Skyldig. Den passer på mig. Jeg forsøger at få mine virksomheder til at køre så godt som muligt.

Frank Louens:
Jeg fik 1 stjerne for mirt indlæg fra BZR, men fem fra Martin T.

Så vidt jeg kan aflæse den aktuelle stjernesituation på dit indlæg, så er gennemsnittet p.t. én. Så hvis nogen har givet dig fem stjerner for den tråd, så må der være ufatteligt mange, der har givet dig én. Jeg tror, du forveksler to tråde i dit stjerneregnskab.

I øvrigt elsker jeg selv de der stjerner, selvom jeg i bund og grund synes, de er lidt pjattede.

Venlig hilsen

Hans

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans. I mit regnskab har jeg fem stjerne på næsten alle indlæg - på nær 2. Og de er fra afsender måske berretiget. Men der hvor jeg fra en har fået 1 stjerne, har jeg fået 5 fra min 5. Stjerner er ok. Det gør at vi alle tænker lidt mere over tingene og motivere til saglige indlæg. Og du har klaret dig kanon,

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Louens:
Men der hvor jeg fra en har fået 1 stjerne, har jeg fået 5 fra min 5

Jeg henviste til den her. Hvis du havde fået 5 x 5 stjerner ud over den ene, ville du have haft et gennemsnit på 4,3, og det ville have været vist enten som fire eller fire og en halv stjerner udfyldt med gult. 

Nå - ikke mere sur gammel mand herfra. God nat til dig også. Hans.

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Hans. Det var så de to gange jeg fik en ud af omkring 30. Og i begge tilfælde, fordi jeg gave en lidt anden vinkel på, hvordan man kan se på diverse indlæg.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Jeg falder først over dit indlæg på Amino nu - jeg håber ikke at du allerede er blevet spammet ned. I så fald undskylder jeg.

Hvis du har mod på noget studierelevant arbejde, så mener jeg at vi bør snakke lidt nærmere sammen. Jeg kan tilbyde dig en plads på vores redaktion, hvor du i høj grad vil kunne bruge dine evner og interesser fra statskundskabsstudiet. Du får ligeledes stor indsigt i vores journalistiske arbejdsprocedurer.

Jeg driver Danmarks største militære nyhedsportal, og her har jeg længe savnet en kompetent skribent, som har lyst til at bidrage med en række mere akademiske artikler. Og netop statskundskab giver jo en række værktøjer, til at beskrive de militære konflikter og situationer som findes ude i verden. Vi har i dag 6 andre skribenter tilknyttet, men ingen af disse favner de mere akademiske teoretiske begreber.

På sigt vil der være mulighed for lønnet studiearbejde, men det afgørende er at du har interessen for forsvarspolitik, sikkerhedspolitik og/eller international politik.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte mig. Jeg svarer døgnet rundt på nedenstående.

--
Venlig hilsen
Kenneth Jensen
Redaktionschef
Email: kenj@soldaternyt.dk
Tlf.: (0045) 6022 9400

SoldaterNyt.dk - Danmarks største militære nyhedsportal. Gode debatter, nyheder, dybdegående artikler, anmeldelser og interviews om livet i uniform. Vi ses!

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)