Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrent sælger kopivarer

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Trådstarter skriver selv at det er hans største konkurrent ??? Så det er jo ikke bare noget jeg gætter på :)

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michal

Trådstarter nævner at hans konkurrent tjener penge på hans regning og søger råd, om hvad han kan gøre. Du, blandt andre, vælger så at udvise absolut ingen respekt ved at brække dig ud over det hele, uden at tænke dig om først. Hvis du stadig føler, at det er vigtigt for dig at fortsætte diskussionen kan du gøre det privat.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Det er helt sort at nogen herinde vil forsvare en virksomhed der sælger kopivarer og selvfølgelig er trådstarter i sin gode ret til at forsvare sin egen virksomhed og det brand som vedkommende sælger.

Om det er sort arbejde, ulovlig arbejdskraft, moms og afgifter, kopivarer eller folk der snyder med andre af de ting som vi bygger vores samfund op omkring herhjemme, så er man i sin gode ret til at råbe op - om det så er for at forsvare egen virksomhed eller bare fordi man synes folk er nogen idioter, det er ganske simpelt underordnet.

Den rigtige vej frem vil være at gå til producenten og en evt. omtale af problematikken på din hjemmeside og advare i mod kopivarerne uden dog at nævne konkurrenten.

/Arco

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michal Johansen:
Trådstarter skriver selv at det er hans største konkurrent ??? Så det er jo ikke bare noget jeg gætter på :)

Det ændrer nu intet. Hvis konkurrenten konkurrerer på ulige og luskede vilkår og man kan gøre noget ved det, så er det da bare med at få det stoppet. Min pointe er, at det er helt ok at gøre det udfra selviske motiver. Man behøver ikke lade som om man er bekymret for kunderne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

What ??

Brækker mig ud over det hele, og udviser ingen respekt ?

Og hvad er det for en diskussion du vil have jeg skal tage privat ?

Er du sådan en der bare generelt har svært ved at argumentere og derfor skal angribe mig personligt ??

Det virker som om at du føler dig virkeligt provokeret af det jeg skriver men selvfølgeligt er vi forskellige alle sammen, du skal bare huske at der skal være plads til alle her på Amino, og debatten skal føres i en ordentlig tone.

Jeg er især vild med denne sætning .. Du, blandt andre, vælger så at udvise absolut ingen respekt ved at brække dig ud over det hele, uden at tænke dig om først. Citat Kim Carlberg"


Alle der kender mig, og hvis du læser lidt mere end bare 1 af mine indlæg tror jeg aldrig nogen sinde at jeg brækker mig, eller ikke udviser respekt, jeg er faktisk utroligt sympatisk, og prøver tit at forstå hvordan andre mennesker tænker og handler og hvorfor.

Men Kim, du skal være mere end velkommen til at sende en privat besked hvis der er noget ved min person eller de ting jeg laver som provokerer dig, så tar vi den derfra :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er også fair nok, vi er forskellige, jeg syntes personligt det er mærkeligt at have så travlt med hvad andre folk laver.

 Men Samtidigt kan jeg godt se fidusen i at pille en modstander ud af spil ( Jeg syntes bare det er en lusket måde at gøre det på)

Jeg tænker at modstanderens kunder hurtigt gennemskuer at det er kopi varer, og hvis trådstarter leverer varen, service osv så burde det i mine øjne komme helt af sig selv at modstanderen bliver taget af markedet ?

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gør brandets indehaver opmærksom på det - og hold dig derefter udenfor det.
Med det sagt - så skal du sørme være sikker i din sag før du laver en sådan beskyldning.

God dag og held og lykke med det.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michal Johansen:
Det er også fair nok, vi er forskellige, jeg syntes personligt det er mærkeligt at have så travlt med hvad andre folk laver.

Når vi snakker forretning, giver det meget god mening lige at holde lidt øje med hvad konkurrenterne laver. Hvis man ikke gør det, er risikoen for fiasko en del større end sandsynligheden for succes.

Og det er fint at konkurrentens kunder finder ud af at det er kopiprodukter de køber, det får trådstarter jo ikke penge i kassen af. Det kan selvfølgelig være at han så er i spil næste gang kunderne skal købe nyt, men der kan jo gå lang tid.

Så selvfølgelig skal trådstarter da gøre hvad han kan for at stoppe konkurrenten, hvis det irriterer ham så meget. Hvis man kan sætte en konkurrent ud af spil bare ved at tippe producenten der bliver kopieret, kan jeg ikke se noget galt i det.

Jeg ville næppe selv gøre det, men jeg kan bestemt ikke se noget moralsk forkert i at trådstarter gør det. Tværtimod.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den eneste umoralske her - hvis det er korrekt at det er kopivarer - er sælgeren af kopivarer. Jeg har været i branding for fashion hele mit liv, og de fleste større mærker bruger formuer på deres design OG på at søge det beskyttet via netop branding der sætter dem i stand til lynhurtigt ved besøg i butikker og ved køb på nettet, at konstatere om det er en kopi eller ej

Brug af kopier er i mine øjne rent at snylte på andres arbejde, og jo også lovmæssigt klart forbudt

Trådstarter skal ikke selv være indblandet, blot gøre rettigheds indehaveren opmærksom på, at der er nogen der har stjålet fra ham.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ha ha ha får jeg 1 stjerne fordi jeg er uenig og har en anden mening :) tusind tak :)

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)