Intet fup, kan jeg ikke se hvorfor det skulle have en antagelse af den slags.
Siderne er rigtigt nok mine, men det gør dem vel ikke dårligere? Kig mere under www.metra.dk, så vil i kunne forstå hvorfor de "linker" til hinanden, og er ejet af den samme.
Undskyld jeg bringer dette op, men jeg kan ikke undlade at kommentere på dit indlæg. Du skriver at siderne er dine egne, det kan da godt være, men du har vist ladet dig KRAFTIGT inspirere af andre.
Jeg har, efter at have set dine referencer, set nogle sider jeg vil påstå du har plagieret.
Hvis der er en ting jeg ikke kan klare så er det løgnhalse og folk der tager æren for andres arbejde.
Hvad ville du gøre hvis du fik en kunde? Ville du så også kopiere et design der ikke er lavet af dig selv? Det er jo tyveri ved højlys dag. Hvis du ikke selv kan finde ud af at designe en hjemmeside burde du jo ikke påstå du kan - det er jo svindel. Du har jo ikke ladet dig inspirere, du har KOPIERET.
Tænk, at jeg bare et øjeblik overvejede at få dig til at lave en hjemmeside til mig.
Jeg vil hermed råde alle til lige at kigge på nedenstående links inden I overhoved overvejer at købe noget hos denne person der STJÆLER og tager æren for andres flotte arbejde.
"Din hjemmeside" metra.dk er stortset identisk med http://www.a123systems.com/newsite/index.php#/home/hev
"Dit logo" på din Confree side er en dårlig kopi af det svenske firma Consolo's logo se: http://www.consolo.info/
Jeg er ikke typen der kan lide at hænge folk ud hvis jeg ikke er 100% sikker. Du skal lære at der er stor forskel på at lade sig inspirere og at kopiere.
Beklager det hele står i en kører. Bruger Safari og den kan åbenbart ikke lave mellemrum her på amino!
Ja, men det er sikkert bare en knægt der gerne vil tjene lidt hurtige penge. Man kan ikke finde noget firma og hans navn finder man ifm. en arto-profil, så det kan vel ikke overraske
Den store overraskelse er det ikke, men det er jo svindel og jeg håber vedkommende får en lærestreg - knægt eller ej! Man kan ikke bare kopiere andres arbejde uden der er konsekvenser.
Jeg har selv prøvet at mit arbejde blev plagieret og det gjorde mig meget sur. Det tager jo lang tid at få de gode idéer og man lægger jo kræfter i for at udfører et godt stykke arbejde. At nogle så bare uden videre kopiere det, syntes jeg, er en meget alvorlig "forbrydelse". Hvad ville Appel f.eks. ikke sige hvis nogle kopierede Ipod'en? Nu er der jo så bare ikke tale om et millionforetagende, så knægten bliver jo nok ikke sagsøgt, men han burde stoppe sine forehavender med det samme og det er det jeg vil opnå ved at poste dette her hvor han prøver at hverve kunder.