Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksportere OpenBizBox til andet Webshop system?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har erfaringer med at eksportere en OpenBizBox (OsCommerce baseret fra GoldenPlanet) til et andet system? - Evt Prestashop, WooCommerce eller bare rent OsCommerce. Det er jo umiddelbart rimeligt lukket, så det er måske en no-go?

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror en decideret eksport til et andet systemer et NO GO, men du kan jo tage databasen og hente hvad du skal bruge der via SQL Scripts, så du kan sagtens få data ud og du kan jo lave DB Joins til du har alle data du skal bruge i det format som en ny shop kræver.

Jeg vil dog tro det er en kæmpe opgave gøre manuelt, hvis ikke du kender begge shops ret godt.

 

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Prestashop findes der ihvertfald et "OsCommerce til Prestashop" modul, men balladen er jo nok mere om man overhovedet kan få adgang til databasen i OpenBixBox - og hvor meget de så iøvrigt selv har ændret i disse. Kan jo ikke rigtig komme ind bagved/FTP osv.

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, så test om ikke du kan få én af osC versionerne til at du på

http://www.shopping-cart-migration.com (Der er nok nogle som ser et fedt site for første gang :D)

Dur det ikke, så kan det være en tung omgang.

Der kan være vanvittigt kompliceret at få attributter (farver, størrelser etc. til at spille, især hvis flere attributter pr. produkt)

Derudover så tør jeg ikke med garanti sige hvorvidt du kan få kundekoder etc. korrekt ud af systemet.

Jimmy

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)