Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design - overslag

Side 8 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

InMedia Reklame:

Men vi bør nok fremover skrive at den er lavet ud fra en annonce vi har set andetsteds, for at undgå trælse situationer som denne.

Ja, selvfølgelig skal I detSurprise Helt ærligt, det er sgu da logik for burhøns......jeg var inde på Jeres side og tænkte, wow, de er sgu kreative. Dem skal jeg lige huske, når jeg skal have lavet noget. Senere finder jeg så ud af, at det bare er et plagiatSad Som potentiel kunde kan jeg kun sige, at det er fandme at føre folk bag lyset.

Hvordan skulle jeg som potentiel kunde vide, at når I leger med Photoshop, så er det naturligvis med andre bureauer's materiale??????????

Det er mulig at I er smadder dygtige, men hvad får Jer til at smide et plagiat på Jeres hjemmeside???

Anyway....I stedet for at snakke om, at en anden gang skulle I nok fortælle at det er plagieret, så kunne I jo overveje, hvorfor I overhovedet skulle bruge andres materiale. (Det var nok der jeg ville starte, hvis jeg var i Jeres situation, da det sender nogle yderst dårlige signaler)

 

Held og lykke med Jeres biks..... 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

"Når jeg ser noget på et reklamebureaus hjemmeside - om det er proppet ind under et playground område, et showroom område eller hvad dælen bureauet vælger at kalde det - forventer jeg at det er noget reklamebureauet har lavet for en kunde..."

Ja, med mindre de skriver andet, som vi har gjort. Synes vi har gjort det ret tydeligt at det der ses i Playground ikke er noget vi har lavet for kunder.

 

Jeg bliver bare lidt ærgelig over den udvikling denne tråd har fået, det medføre jo at folk kan tro at de ting der ligger på vores side ikke er vores egne. Og det vil jeg gerne pointere at det er... Vi ligger ikke ting på vores side, vi ikke selv har lavet.


Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Får lige lyst til at deltage i denne debat! Template spørgsmålet synes jeg er rigtig interessant. Jeg elsker at surfe template communities, hvilket giver en fantastisk indsigt i, hvad kreative hoveder kan præstere. På nogle områder har jeg så en næsten til det autistisk grænsende god hukommelse. Det der af og til skuffer mig er, når jeg så ser reklamebureauer, webbureauer osv. benytte templates lavet af andre til deres egen hjemmeside.
Som potentiel kunde vurderer jeg bureauets evne ud fra bl.a. dette. Og fravælger med det samme. Jeg kan ikke huske InMedias tidligere side, så den skal jeg nok undlade at kommentere.
Men med hensyn til InMedias såkaldte Playground, så er det nærmest bedrageri overfor potentielle kunder. Som Business skriver, så bør det der er på jeres side være jeres eget og ikke noget i har plagieret andet steds fra. Uanset om det er leg eller for kunder. Som kunde har jeg ikke brug for at kunne se, at i leger med andres design men at I kan noget selv. Og så gider jeg sådan set ikke høre på forklaringer om, at det har vi heller ikke skrevet osv. I mine øjne er du/I dumpet. Og jeg var ellers ret vild med jeres eget nye logo og noget af det I har lavet (måske).

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må nok indse det ikke var en god idé at have billedet liggende på vores hjemmeside, ligegyldigt om vi så skriver det ikke er noget vi har lavet for en kunde... Sad

 

Og til henrik:

Er glad for at du kan lide vores nye logo.... Og ja, ALT hvad der ligger af referencer på vores hjemmeside er 100% noget vi har lavet, hvis du skulle være i tvivl Smile
 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja en smule dårlig samvitighed har der jo  vidst været - for siden på InMedia kan vi i hvert fald ikke komme ind på mere..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

InMedia Reklame:

"Når jeg ser noget på et reklamebureaus hjemmeside - om det er proppet ind under et playground område, et showroom område eller hvad dælen bureauet vælger at kalde det - forventer jeg at det er noget reklamebureauet har lavet for en kunde..."

Ja, med mindre de skriver andet, som vi har gjort. Synes vi har gjort det ret tydeligt at det der ses i Playground ikke er noget vi har lavet for kunder.

 

Jeg bliver bare lidt ærgelig over den udvikling denne tråd har fået, det medføre jo at folk kan tro at de ting der ligger på vores side ikke er vores egne. Og det vil jeg gerne pointere at det er... Vi ligger ikke ting på vores side, vi ikke selv har lavet.


 

 

Jeg må give dig ret i at at man skal have lov at have et 'playroom' , regner jeg også med at lave når først jeg, engang ude i fremtiden, får tid til at få lavet vores hjemmeside færdig.. (Og få lavet noget playground da)..


Meeen..  Din 'kopi' (nej, ikke undskyld for ordvalget) af Bianco annoncen fra &Co, var nok lige lovlig for meget identisk til at jeg vil mene det er acceptabelt..  Det er vel lige så meget jeres 'kreative side' i vil fremvise, og ikke bare jeres evner til at udføre et stykke grafisk arbejde ?. Og det gør i altså ikke skide godt, ved at tage ideer andre allerede har lavet,,

Side 8 ud af 8 (76 indlæg)