Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Én mand, én idé. 0kr.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret Martin. Jeg er enig med dig i at hvis Apple skal have 30% af en donation, så går det galt. Det er også derfor at min app ikke udelukkende skal være en måde man kan donere på. App'en skal yde en service og skabe en værdi for brugeren som de "fysisk" kan tage og føle på. Således får Apple ikke 30% af en donation, men 30% for en ydelse, som OGSÅ indeholder en del donation. Tænk på det som en forretning der sælger vand, og donerer halvdelen af hver solgte flaske til velgørenhed. Det er lidt samme princip.
Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få drejet donationen rundt, så det ligner brugerne køber et fysisk produkt. Vil du kunne undgå Apples 30% og lave en betalings løsning med visa/dankort, hvor hele beløbet går til dig selv.

Apple kræver kun man bruger deres in-app, hvis det åbner noget ekstra i app'en. F.eks flere baner i et spil. Fjerne reklamer osv..

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)