Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 årig knægt med en drøm om at blive forretningsmand.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående kopiprodukter, så kan du spørge din leverandør om det er kopier, højst sandsynligt vil de påstå at det ikke er, så en god måde kunne være at købe en af dem du er sikker på ikke er kopier og derefter bede din leverandør om at sende en prøve. Sammenlign dem.

Nu siger du at du vil importere fra Kina, og det betyder at det højst sandsynligt er kopiprodukter. Du skal huske at du skal importørregistreres, når du importere fra lande uden for Europa.

Håber det var brugbart :)

Mvh.
Joachim Skovgaard 

Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Joakim! :) Jeg har tænkt mig at sælge iphone covers osv. og jeg har købt stikprøver og sidder nu med dem i hånden :) men man kan jo ikke rigtigt sige at covers kan være kopi-produkter hvis der ikke er noget mærke på det, kan man? tusind tak for hjælpen! :D

Fed tøjbutik! http://www.plndr.dk/?referer=47018

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg ikke mene man kan.
Jeg tvivler på at det bliver et problem med iPhone covers, det er vist mere hvis man sælger elektronik, som telefoner og computere og så selvfølgelig tøj :) 

Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas.s:
Jeg har tænkt mig at sælge iphone covers osv. og jeg har købt stikprøver og sidder nu med dem i hånden :) men man kan jo ikke rigtigt sige at covers kan være kopi-produkter hvis der ikke er noget mærke på det, kan man?

Ja for pokker SmileMærket har ikke noget med designbeskyttelse at gøre, Forestil dig mazda lavede en VW golf magen til og bare satte mazda mærker på - eller Samsung kopierede en Ihpone og bare satte andet mærke på - Det er designet som er beskyttet og der skal ganske mange ændringer til, for at det ikke er en kopi - fjernelse af logo er absolut ikke nok. Designbeskyttelse = beskyttelse af udseendet - misbrug af logo er en anden sag, og begge kan finde sted samtidigt. Netop Apple produkter er både tolden (som har pligt at stoppe kopier men jo ikke ser alt) OG Apple selv via deres forhandlere meget opmærksomme på - tingene konfiskeres - destrueres og der udstedes bøde - SÅ gør det ikke Big Smile

Se til at det du forhandler er sit helt eget design (du får ikke lov af apple heller nemlig hvis du søger). Det gælder ikke kun apple - men alle andre smartphones med tilbehør og ALT andet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Cookie :) Hvordan sikre jeg mig at det ikke er et kopiprodukt? Der  findes jo flere tusind forskellige cover-designs.....

Fed tøjbutik! http://www.plndr.dk/?referer=47018

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Cookie :) Hvordan sikre jeg mig at det ikke er et kopiprodukt? Der  findes jo flere tusind forskellige cover-designs og jeg kan da på ingen måde tjekke dem alle... de her covers jeg tænker på er bare helt normale covers uden noget mærke er tryk kun en farve... 

Fed tøjbutik! http://www.plndr.dk/?referer=47018

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)