Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en hjemmeside for mig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er efterhånden godt træt af denne hjemmeside, kan ikke finde ud af om jeg skriver for meget siden folk ikke svarer, eller om folk bare ikke gider en "ny " i gamet. 

Men ligegyldigt grunden skal jeg bruge en der kan hjælpe mig med at lave min hjemmeside. Jeg søger en der er rimelig i pris og dygtig til sit håndværk. Jeg har prøvet diverse firmaer, men synes deres tilbud er for dyre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sende en mail til k@2207.es med hvad du skal bruge, og jeg skal se om jeg kan lave det til en fornuftig pris :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret kan jeg tilbyde en hjemmesideløsning hvor du får et skræddersyet design, et CMS system (et login til din hjemmeside så du selv kan redigere din hjemmeside), dit eget domæne, samt 1 års hosting for 1.800,- ekskl. moms

Kontakt mig på rdt@live.dk. Jeg leverer hjemmesiden på en uge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig. Jeg tilbyder en side opbygget i Joomla, CMS, til 1.995 kr. med unikt design, jeg har givet et link så du kan se mere om tilbuddet: 

Du kan her også se andre tilbud.

Mvh

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niccolai

Jeg arbejder med www.NemmeHjemmesider.dk hvor du let på få minutter kan sætte din egen hjemmeside op. Hvis du så også gerne vil have et unikt design så kan du bare bestille det til din side og så alt opsætning du har lavet føres automatisk med over.

På www.NemmeHjemmesider.dk starter prisen fra kun 15 kr incl moms om måneden og unikt design kan vi finde en rigtig god pris på da vi lige i øjeblikke gerne vil have nogle referencer.

Lad mig høre om det er noget du er interesseret i. Du kan fange mig på info @ nemmehjemmesider.dk

Mvh

Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Send mig en mail med lidt flere informationer om hvad du skal have lavet, så vil jeg gerne komme med et fornuftigt bud.

Venlig Hilsen

Sussie Jørgensen

mail : sp.jorgensen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)