Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredrag

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et super godt emne og vil rigtig gerne holde foredrag om det, men er der nogen som har nogen gode ideer til hvordan jeg kommer i gang med det?
Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvad det handler om, og hvem det henvender sig til?

Fra Søborg
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, måske fik jeg formuleret mig lidt forkert, det jeg mener er, hvordan kommer jeg igang med at skrive det ned og få sat det sammen jeg gerne vil fortælle om?
Jeg synes det er en smule svært, at finde ud af hvor man skal starte og slutte.
Foredraget skal henvende sig til ansatte på skoler, socialrådgivere og kommunale politikere
Fra Søborg
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
PS. og til forældre indenfor en speciel gruppe børn
Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay, du kan starte med at skrive de emner ned, som du synes er vigtigt at komme ind på. Når det så er gjort, sorterer du i dem, stiller dem op i en rækkefølge du mener vil være naturlig. Derefter finder du ud af hvor langt et foredrag du vil holde, og fordeler den tid ud på de emner du har fundet. Du kan derefter begynde at skrive ned hvad du vil sige til emnerne, med henblik på hvor lang tid det vil tage at sige. Du kan løbende prøve at fortælle det du vil sige til en bekændt, familie eller lignende, for at se hvor lang tid du bruger. Når dette så er færdiggjort og sammensat, er det vigtigt at have noget visuelt materiale også. Powerpoint show eller lignende. Begynd at sammensætte et powerpoint show ud fra det du har skrevet, gerne med mange illustrationer og grafer og begrænset tekst. Husk evt. nogle gode beskrivende historier eller lignende, som bekræfter dit teori.

Og så er det bare med at komme ud at sælge dit foredra. Tag kontakt til skoler, og spørg om det kunne være et foredrag for dem.

Fra Søborg
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit gode forslag ;)
Det lyder som en super god ide, vil prøve at sætte mig ned og kigge på det :)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt,

Du kan læse dette indlæg skrevet af Soulaima Gourani.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Søborg
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen.

Har nu været ude og holde det første foredrag og det gik super fint, så nu er der en som har blod på tanden Wink

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)