Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor/advokat, pris?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha der er mange spørgsmål der presser sig på i en opstartsfase, jeg sidder i øjeblikket og leger med budgetter, og i denne forbindelse kom jeg til posten revisor og advokat, men jeg har faktisk ikke den store idé om hvad jeg skal budgettere den post med? Og har jeg overhovedet brug for en advokat?

Jeg regner med at starte ud på hobbybasis, men jeg vil gerne kunne leve af min virksomhed indenfor max 4 år (leve af, ikke leve fedt af).

Det er en webshop jeg starter.

MVH

Louise

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt behøver du hverken advokat eller revisor for at starte en virksomhed - så udgiften er fra kr. 0,00

Michael

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ikke pligt til nogen af delene, men er du helt blank tror jeg at jeg ville afsætte 2000 kr år 1 til at få sat dig godt igang med regnskab + moms i kvartalet og årsafslutning. Uden for mange bilag vil du kunne finde en økonomi person i det område TROR jeg

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benyttede mig i sin tid af Agera.dk - hvor jeg fik uforpligtende tilbud fra 3 revisorer.

Det er svært at få en pris, hvis man ikke kender et nogenlunde antal af bilag, men jeg endte med at finde den billigste (og bedste) revisor for mig, igennem Agera. 

Advokat vil jeg ikke tro man har det store behov for. Vi har åbnet et selskab, og klarede dét uden én. En revisor er (såvidt jeg er orienteret) først obligatorisk, når det er et selskab.

Hvis du selv vil stå for regnskabet, vil jeg anbefale e-conomics. Det er meget let og overskueligt, når man først er kommet ind i det :) 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale dig at bruge Agera.dk. Så får du tre overskuelige tilbud, og kan vælge det som du synes lyder bedst.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange undervurdere helt det at lave regnskab og skat og stifte selskab. Med et godt regnskabsprogram man de fleste klare en masse selv, men der er altså så mange regler og så megen forvirring at hente omkring mellemregning, status, repræsetation og jeg skal gi dig skal jeg.

Man kan få svar på meget her, men at ha en hjælp til at sætte et regnskab godt op, og måske de første afslutninger er 100% naturligt - det er lidt en videnskab, og penge sparet på at sætte ting rigtigt op og siden at sikre alle fradrag, kan nemt være de dummeste få tusinde kroner man nogensinde har sparet i sin virksomhed. Tag de tre tilbud - specificer at du ikke behøver revision men opsætning af regnskab, hjælp til special spørgsmål og de første kvartalers gennemgang for moms - alternativt, at du vil kunne scanne dine bilag og få det hele outsourcet, det koster mindre end du tror. Du spørger hvad du skal sætte i budget - jeg vil sige 5000 kroner - og så er du mere end fuldt dækket og går sikkert ikke fuldt op på det budget punkt . gå på  Agera.dk  (og jeg siger det ikke fordi jeg er en der tilbyder den slags for det gør jeg ikkeSmile)

god weekend - jeg skal til fødselsdag hos den ene svigerdatter med begge vores unger og fulde påhæng - og vugge med det mindste barnebarn og bygge lego med det større - Solen skinner og der er ikke ny sne at rydde - Der er heldigvis andet end økonomi i verden

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)