Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i det her ville kunne øge salget på en webshop ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Tornby
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg overvejer at købe dette produkt fra Market Samurai.. Men tror i at det er pengene værd ? 

Jeg håber i vil give et bud ? Link her [Affiliatelink fjernet af moderator]

Venlig Hilsen Jakob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du havde ønsket svar på det, så havde du vel ikke brugt dit affiliate link?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter 8 minutters bla bla bla bla bla bla bullshit crap opgav jeg, jeg kunne ikke finde andre måder at læse om produktet, og fandt aldrig ud af hvad det egentlig var. 

Min konklusion er derfor at spare de 30 minutter af dit liv og bruge dem på noget fornufigt, fremfor at bidrage til en anonym amino brugers affiliatekiste. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Hvis du havde ønsket svar på det, så havde du vel ikke brugt dit affiliate link?

Linket er nu fjernet så det ikke bliver registreret
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var der så en flink moderator der ændrede linket til en side uden affiliate link som samtidig også vare mere informativ side, fremfor en video der varede 27 min. 

Jeg skal ikke kunne sige om det nævnte wordpress plugin er godt, men ideen bag med at "presse" kunderne til at købe tilbudet indenfor en given tidsramme virker helt sikkert i mange brancher. 

Jeg er dog i tvivl om det overhovedet er tilladt jævnfør dansk lovgivning der er ret krakilske omkring tilbud, og hvor ofte der må reklameres med en før/nu pris. Så vidt jeg kunne se ud fra hjemmesiden giver modulet tilbudspriser til den enkelte kunde som egentlig ikke er en tilbudspris fordi alle får det, så jeg tror den vil falde ind under samme lovgivning og dermed være ulovligt. 


Det kunne være sjovt at høre andres aminoers holdning omkring dette, for nu at dreje tråden i en bedre retning end affiliate indtjening :) 

Fra Tornby
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo hvorfor ikke!!... Hvad er der egentlig galdt i det ?.. Jeg syntes det virker som et rigtigt smart plugin ..Har du set Rekalme for det ? Hvis du nu syntes det var noget møg så ville du jo sikkert skrive det og hvis du syntes det var godt ja ville måske købe det og jeg ville få rabat på mit produkt !!!! er det ikke lidt hvad affiliate handler om.. Det var da noget andet hvis det bare var en gang bul..... og ren fup.. Jeg vil gerne høre jeres mening og hvis så i syntes det var fedt og i så købte det ja så ville jeg jo slå 2 fluer med et smæk....( Tak for du skrev det på mit indlæg det var som om det lettede min samvittighed, jeg havde det lidt underliget med at smide det link på men tog chancen og du gav hurtig respons... Så her har du mit svar:-9 Venlig hilsen Jakob

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kite777, du kan jo starte med at læse de betingelser du accepterede da du oprettede en bruger på Amino, hvor der står affiliate links ikke er tilladt. 

Grunden er at dit indlæg kommer til at virke utroværdigt, da man ikke ved om du gør det for at tjene penge eller faktisk gerne vil have en mening omkring produktet.
 

Fra Tornby
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow det kan jeg så se man ikke må :) ups sorry Tongue Tied

Fra Tornby
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)