Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rolcera - Glem alt om Pandora! Vi er live!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er!

I dag er en fantastisk dag! Udover at vi har en ægte forårsdag hvor solen skinner, så kan jeg også meddele, at min webshop er gået live, og at jeg også har fået min CVR nummer! Jeg har lige åbnet min smykke virksomhed Rolcera, hvor jeg designer og producerer smykker til smykke glade dansker som gerne vil gøre lidt ekstra ud af deres outfit. Indtil videre kører vi med et sortiment af rosenkranse og et sortiment af armbånd!

Det er det vildeste at se sin webshop gå live efter en masse arbejde (over et halvt år hvor jeg skulle udvikle smykker)! Jeg har mange ambitioner og tusindvis af ting, som jeg skal opnå med denne virksomhed. I kan godt glemme alt om Pandora, fra nu af vil i kun høre om Rolcera Big Smile

I er meget velkommen til at kigge forbi min webshop, det koster jo ikke noget at kigge Wink
www.Rolcera.dk 

Derudover har jeg en Facebook side, som jeg håber at i vil støtte mig på ved at give et like, det ville virkelig være stort af jer!
www.facebook.dk/Rolcera 

Glæder mig til en masse succes historier fra jer også, held og lykke alle sammen!

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle have været i Jantetæskeren, sorry.. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sørme imponerende så mange og så internationale facebook fans i har fået. Specielt i betragtning af at det er et dansk site :-)

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med lanceringen!

Det er stort! :D

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

De internationale fans skyldes højst sandsynligt, at jeg har boet i USA et år, hehe Big Smile

Hehe tak!

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)