Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en forretningspartner til en ny virksomhed. Hvad er konceptet er håber jeg du har en ide til. Jeg har tidligere være involveret i en række mindre internet opstartsvirksomheder, som er kommet i luften så jeg har en del erfaring derfra, men der har været for lidt fokus på salget (som alle andre selvstændige tror man at produktet sælger sig selv - det gør det ikke...). Jeg har min force i IT udvikling, som er det jeg har beskæftiget mig med hidtil, men det behøver ikke at være IT rettet - det kan også være et fysisk produkt. Jeg har været selvstændig (som IT konsulent) de sidste 2 år, men mangler noget sparring og nogle til at drive et projekt sammen med.  

Smid mig en besked, hvis du har en idé eller er interesseret....

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad kan du?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er rigtig stærk på databaser (SQL server og Oracle) på alle områder og har arbejdet med dette de sidste 10 år. Jeg startede egentlig som webudvikler med ASP og .NET baggrund, men min .NET baggrund ligger tilbage til 2.0 frameworket, da jeg har fokuseret alt min energi primært på SQL platformen de sidste 10 år. Senest er jeg begyndt at kaste mig over HADOOP og Big Data..

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske en lillle ide at åbne for private beskeder, da det nok ikke er alle der vil dele deres ideer med hele Amino - Jeg vil bestemt ikke Wink

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jaaa

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

send mig gerne en pb

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en ide at satse på dine databaseevner og udvide til lidt Datawarehouse / Business Intelligence. Der skal nok være behov for dashboard løsninger ude i de mindre virksomheder der ikke nødvendigvis har råd til store forkromede løsninger.

Kræver dog lidt viden om økonomidelen frem for udelukkende IT

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det er der  min spidskompetence ligger - jeg har primært lavet løsninger til c20 størrelse virksomheder. Ved der mange der prøver at ramme small/mid-market, så mange om  buddet. Jeg vil helst gerne ramme en unmet need/noget med potentiale til  att ramme et marked længere fremme...

Fra Græsted
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Ikonet Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ekegren,

hvor i landet bor du? Din profil er lidt begrænset.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ekegren:

Hej Henrik,

Det er der  min spidskompetence ligger - jeg har primært lavet løsninger til c20 størrelse virksomheder. Ved der mange der prøver at ramme small/mid-market, så mange om  buddet. Jeg vil helst gerne ramme en unmet need/noget med potentiale til  att ramme et marked længere fremme...

Ahh ja der er en del om buddet må man sige, og en del open source BI suites på markedet efterhånden. Jeg fik lige som led i min udd en intro til TargIT hvilket virker ret effektivt.

P.t. arbejder jeg en del med Sharepoint BI hvilket absolut ikke er brugervenlig at sætte op...

Men held og lykke med eftersøgningen :D 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)