Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

transport

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har naturligvis også haft uheld med de biler jeg har ejet, den første smed motoren lige før jul, i med en ny og derved var hele julebudgettet væk, men det kunne set med mine øjne betale sig, fordi jeg fastholdet mine kunder, og derved min omsætning, hvis du går emd tanken om at leje en vogn, hvorfor så ikke lige kigge lidt på leasing i stedet for? du kan få en leasing aftale strikket sammen lige efter dine krav, med og uden serviceaftale, med og uden rep. .. her til kommer så drift af bilen diesel, forsikring, dæk, deisel skal du også af med ved leje af en vogn, i en periode var jeg nød til at leje en vogn 10.000 pr måned, plus diesel ret så dyrt, men det gav et positivt tal på bundlinjen og det er vel det der tæller mest.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  MULTIMEQ Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BJ

Aner det ikke - men du kan sikkert få en god aftale med dem, bare du betaler - han har desværre kunder der vælger ikke at betale og så bliver bilen bare hentet !

Men det er klart den bedste måde at starte på - hvis du mod forventning ingen kørsel får og dermed indtjening - så afleverer du blot bilen igen og betaler dermed kun for den tid du har kørt i den.

Som nystartet er en bil altid en dårlig investering - den går i stykker - den bliver ældre - den taber værdi - den ruster osv osv -

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)