Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten der må jeg bakke Thomas op. 

Hvis han allerede HAR leveret til kunden, og sendt adskillige mails uden svar, så er det jo ikke hans problem? Har kunden overhovedet prøvet at ringe til Thomas? Selve leveringen fandt sted i Onsdags, så selve opgaven burde være løst jo? Som Thommas selv siger 

Thomas:
Shoppen blev færdigdesignet i sidste uge og du fik et link, her efter skal shoppen overflyttes til serveren.

De bedste hilsner 

Mads

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,
Dt er da interessant, du har så stor viden om vores forretning. Jeg gider ikke komme ud i noget mudderkast, det niveau falder jeg desværre ikke til. Og jeg gider slet ikke redegøre for, hvorfor vi har lavet tilbud til den pris, det skylder jeg faktisk hverken dig eller andre at forklare.

God weekend.


Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hari:
Man skulle tro du også sælger hjemmesider.

Ja, og derfor har jeg indsigt i hvor lang tid det tager at lave en hjemmeside/webshop i et individuelt design.

Det er der fint at Thomas har lavet et godt tilbud til 10 aminobrugere, men hvis han ikke har leveret efter en måned, og en af hans kunder skriver en tråd som denne, er det vel kun rimeligt at kommentere på at det tager noget tid at lave en hjemmeside.

Hari:
Det bliver heller ikke bedre af at han har solgt til en pris, som han ikke kan leve af.

Ovenstående var iøvrigt ment som en hentydning til han sikkert har andre opgaver/andet arbejde ved siden af pga prisen.

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Ve-teknik Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har hørt fra Thomas via mail og jeg skulle modtage siden inden på Tirsdag. Så det går jeg udfra denne gang. Så skulle der vidst være styr på det :)  God weekend

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

wuuzuu er nogle bedragere! TRO MIG! 

Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg er en af dine kunder, og du har uden varsel lukket wuuzuu.com ned. Jeg står nu og skal have flyttet min webshop, men mangler koder til til c-panel. Chosting fortæller mig, at flere af dine kunder desværre er kommet i lignende situation og ikke kan komme i kontakt med dig.

Hvilken planer har du om, at få os "webshop ejere" ud af denne triste situation vi nu står i, worst case bliver at vi bliver nød til at betale og oprette en ny shop.

Hilsen

Nathalie

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt vanskeligt at forstå jeres problem. Det skyldes nok at jeg ikke aner hvordan  Chosting/cpanel/magento/wuuzuu setup er.

Men hvis du har adgang til en chosting konto - den som indeholder din webshop - bør du kunne hente webshoppens filer. Du er vel interesseret i dette pga themes, moduler og hvad du ellers har tilkøbt. Allervigtigst er dog at få adgang til databasen så du kan tage backup og smide det på ny webshop.

Chosting bør kunne hjælpe med adgange, men jeg formoder at det er wuuzuu.com der er Chostings kunde og ikke jer som shopejere. Det kan vist blive vanskeligt.

Har du adgang til noget webshop admin interface, sFTP, MySQL ? - Chosting.dk skriver på deres hjemmeside at de har det i deres løsning så de oplysninger har i forhåbentlig fået .. måske :)



www.isos.dk- IT support

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)