Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af hair extensions søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Havrebjerg
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Beauty Extensions Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og mangler en Leverandør til hair extensions af god kvalitet !!

HUMAN HAIR !!

Jeg håber nogle kan hjælpe mig.

Og det skal helst være direkte fra fabrikken. Så jeg ikke skal igennem en masse der os lige skal tjene lidt :D

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Stina Nielsen:
Og det skal helst være direkte fra fabrikken. Så jeg ikke skal igennem en masse der os lige skal tjene lidt :D
Hej Stina,

Hvis du kan aftage 14-15.000 kilo hver anden måned, så kender jeg en god leverandør her i Kina :)

Men spøg til side, så tror jeg det vil være en rigtig god ide istedet at finde en professionel agent, der allerede sælger hair extensions til de Skandinaviske lande. Du kommer helt sikkert til at putte lidt mindre dollars i kassen i første omgang, men slipper så (forhåbentlig) for kunder der kommer tilbage med tørt, filtret og glansløst hår efter et par hårvask. Al omtale er ikke altid god omtale :)

God weekend.

/martin

 

 

 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Havrebjerg
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Beauty Extensions Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sende mig en mail på stinahauptnielsen@live.dk , Martin?

Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

jeg kan muligvis være interesseret 

smid mig en SMS besked på 60592010

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shayma, 

Mit indlæg skulle blot understrege vigtigheden i at overveje en agent hvis man er helt ny på import feltet:) Jeg har ingen erfaring med extensions, så kan desværre ikke hjælpe dig. Men prøv at søge lidt her på siden, så er der sikkert nogen med den rette erfaring/set-up. 

Held og lykke med projektet.

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)