Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt økonomisystem

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi arbejder idag med Axapta version 3.0 ca. 7 brugere, og har kigget på AX2012. Er der nogen bud på gode leverandører af AX2012 evt som hostet løsning, eller bud på andre systemer der er på niveau med AX2012 - gerne billigere. Det er vigtigt at systemet kan håndtere styring af serienumre.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

overvej e-conomic, det koster 155 kr, om måneden ( og ingen opstars gebyrer) og er en hosted løsning som man kan tilgå via alle computere. Desuden et at de bedste økonomi programmer i verden og største i Europa med mæsten 100.000 kunder.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@manglerit Mange tak for de pæne ord om e-conomic.

@Jesper Du er meget velkommen til at give e-conomic et forsøg. Du kan prøve programmet gratis i 14 dage. Desværre kan e-conomic dog ikke håndtere serienumre, og det skriver du er en vigtig ting. Så det er ikke sikkert, at du kan bruge e-conomic til din virksomhed.

Jeg svarer gerne på spørgsmål, hvis du har nogle til e-conomic.

Rigtig god dag.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Hillerød
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse

Tak for din mail, jeg har kigget på e-conomic, et rigtigt godt system, men det mangler, som du skriver, styring af serienumre, derfor duer det ikke til os.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi (itn|vision) laver hovedpartlig integrationer til e-conomic.

Vi er i gang med at lave en integration til e-conomic, som kan håndtere styringen af serienumre.

Du kan læse mere på følgende linkhttp://www.itnvision.dk/e-conomic-loesninger/wms 

Har du flere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på tlf 7025 7600 eller mail mhp@itnvision.dk

Mvh

Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Fra  IT-Effect A/S Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg er egentlig nysgerrig efter, hvilken branche din virksomhed arbejder inden for?

Nu, hvor I allerede nu benytter Axapta ved jeg ikke, om I har overvejet øvrige produkter fra Microsoft?
Hos IT-Effect har en bred erfaring inden for Dynamics C5 Online og Dynamics NAV 2013? 

C5 Online eller NAV 2013
Der er naturligvis den klare fordel, at C5 Online og NAV 2013 ligesom Axapta er i Microsoft-familien og der vil være en vis genkendelighed.

Begge systemer kan nemt styre S/N numre, men det vil dog kræve opsætning og konfiguration, som vil skulle udføres af en udbyder som fx os i IT-Effect.

  • C5 Online er, som titlen antyder, en stærk online løsning.
  • NAV 2013 tilbyder vi også som online løsning.

Vi anbefaler undervisning
Vi vil anbefale dig, at tilkøbe undervisning i brugen af C5 Online/NAV.

Det gør vi, fordi der for at I kan benytte funktionaliteten omkring S/N numre stilles krav til at brugerne i virksomheden er grundige under anvendelsen, da I ellers risikerer at det kan ende i rod mellem selve lager- og ordrestyringen.

 

Hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne få én af vores sælgere til at give dig et uforpligtende opkald? Så kan I sammen finde ud af, om et af IT-Effects tilbud kunne være en ny løsning til virksomheden.

Med venlig hilsen
Kirsten/IT-Effect

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi er leverandør af et komplet ERP system - se på www.atomic.dk

Det kunne være et godt alternativ. Vi kan håndtere serienumre, kan tilbyde en hosted løsning og er billigere end Axapta.

Mvh

Flemming

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. prøve at kigge på lillebroderen til Dynamics AX - Dynamics NAV. Den findes som hostet løsning - du kan prøve en gratis demo i 30 dage her: http://www.navonline.nu/nav.aspx

 

 

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen Jesper.

Hvis du har 7 aktive brugere på et system, så må du regne ind i prisen hvad det koster at omlægge dit nuværende til et nyt system, hvis det er det du vil vælge, her tænker jeg ikke bare på at få overført dit gamle til det nye, med data, men i høj grad også oplæring i et nyt. Det at skifte til et nyt system, koster som tommelfinger regel det samme som det koster at købe nyt, sådan ca 2 gange prisen.

Derfor vil jeg få min partner til at kontakte dig, de er registreret axapta forhandler, og kan give dig bud på både hosted og normal løsning.

Du kan skrive eller ringe til mig, så giver jeg ham din adresse.

Bedste hilsen

Tage Danielsen

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)