Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder på bar bund

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at oprette en selvstændig virksomhed. Men da jeg er nybegynder, har jeg ingen ide om, hvordan man gør. Jeg kunne godt tænke mig at tjene penge på hjemmesider og har allerede en masse gode ideer - ifølge mig. Er det så bare ud ad landevejen? Lav hjemmesider, tilknyt bankkonto = penge + en glad mig? Eller er der mange andre ting, såsom skat, moms osv. jeg skal tænke over. Det skal dog siges, at jeg er under 18. Hvordan starter jeg min egen virksomhed bestående af hjemmesider, der IKKE sælger ting.

Håber, at I Aminoer kan hjælpe en nybegynder.

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Doublet 

Godt at se du vil være iværksætter, mange af de spørgsmål du stiller, kan du finde svar på ved at bruge Aminos søge funktion. Der er rigtig mange der har stillet de samme spørgsmål og de har fået nogle gode svar.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nemmeste er at starte som enkeltmandsvirksomhed. Der kan du tjene op til 50.000 kr før du får problemer med moms.

Du skal jo reklamere for dig selv på en eller anden måde og det gør man vel nogenluden på samme måde som dem der "sælger ting" som du selv siger.

Jeg har nogle kunder som er gode eksempler på unge mennesker som har startet deres egen enkeltmandsvirksomheder og de kører fint idag.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :