Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af solbriller

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Nogle er jeg har nok læst mit andet post som jeg lavede for et par dage siden.

Men nu har jeg beslutted mig for at jeg vil starte webshop med wayfarer solbriller, hovedsageligt til festival brug. Men jeg vil høre om i kender et sted man kan købe et lille parti (50-100stk) af sådan solbriller et sted, eller en leverandør? så vil jeg bare give den en skalde og se hvor langt jeg kan nå med min webshop

vh 

simon

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller hvis der er nogle der kennder/har leverandør af samsung covers så vil jeg også gerne i kontakt med dem!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig lige en mail, Lasse@lasselykke.dk - Så kan jeg muligvis hjælpe med begge dele :)

Mvh Lassse

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Må være ærlig at sige at din side ser rigtig godt ud, men tror desværre det bliver for dyrt til mit budget, da jeg er 17 år! Men tak for din hendvændelse

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg har tidligere solgt disse solbriller med succes. Jeg har kontakt til en række forhandlere, hvor indkøbsprisen er rigtig fornuftig. Send mig en privat besked, så sender jeg dig nogle relevante links til forhandlere. Jeg sælger ikke længere disse solbriller eller har tanker om det, så vil godt oplyse dig om leverandører. Kontakt mig hvis du er interesseret.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

dondii:

Hej Lars

Må være ærlig at sige at din side ser rigtig godt ud, men tror desværre det bliver for dyrt til mit budget, da jeg er 17 år! Men tak for din hendvændelse

Tak for komplimentet :) Og det er helt iorden, du skulle bare lige have tilbuddet.

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dondii 

Du kan eventuelt tage kontakt til Fashion Seller her på sitet, han kan måske hjælpe dig, da han selv er i branchen.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)