Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Samarbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 95
Fra  N.B. Data Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminor.

Jeg søger lige nu en der har tid og lyst til at arbejde på et projekt sammen med mig.

Jeg vil ikke sige for meget her, men kan godt afslører at det vil kunne komme til at give lidt penge i kassen, hvis det bliver gjort på den rigtige måde.

VIl du hører mere, så skriv en privat besked til mig :)

 

Michael Madsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at skrive, hvad du selv tilbyder til samarbejdet og hvilken professionstype søger du?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 95
Fra  N.B. Data Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:
Hvad med at skrive, hvad du selv tilbyder til samarbejdet og hvilken professionstype søger du?

 

Jeg tilbyder at lægge alt det tid i jeg kan og så økonimisk støtte :D.

 

Personen skal kunne arbejde med hjemmesider.mm. Ikke super proof men ved hvad han laver ;)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du søger en programmør.. Hvilke egenskaber har du? Kan du sælge? Strategi? Markedsføring? Jeg skriver det blot, da jeg ikke tror at du får nogen i fælden når du skriver så lidt. Virker desværre lidt useriøst og som om, at du ikke vil tage dig tiden til at beskrive tingene nærmere.

Fint at du ikke vil beskrive ideen, men du kan beskrive hvem du er, hvor skal det hele foregå, hvad skal man forvente af penge (løn eller ejerandel) og hvad skal man som programmør kunne samt hvilke elementer indgår!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 95
Fra  N.B. Data Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Så du søger en programmør.. Hvilke egenskaber har du? Kan du sælge? Strategi? Markedsføring? Jeg skriver det blot, da jeg ikke tror at du får nogen i fælden når du skriver så lidt. Virker desværre lidt useriøst og som om, at du ikke vil tage dig tiden til at beskrive tingene nærmere.

Fint at du ikke vil beskrive ideen, men du kan beskrive hvem du er, hvor skal det hele foregå, hvad skal man forvente af penge (løn eller ejerandel) og hvad skal man som programmør kunne samt hvilke elementer indgår

 

Jeg er skam seriøs omkring dette projekt. Har allerede over 20 der har sendt mig en privat besked :) Tak for din service .)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)