Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny netbutik.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Nemfoder.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære aminoer,

Jeg og min mand har lige startet op en ny netbutik www.nemfoder.dk hvor vi sælger foder og tilskudsprodukter til

forskellige dyr. Vi vil rigtigt meget gerne høre jeres konstruktive feedback om den og høre om der er noget som

i synes vi kunne forbedre. Vores nyhedsbrev er ikke kommet i gang endnu, men det bliver ordnet på mandag.

 

På forhånd tak,

Eva Lind.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva

Super fin e-shop - den har en nem navigation og man får hurtigt et fint overblik over siden.

Dog vil jeg anbefale dig at læse lidt op på SEO - jeg har selv, med stor fornøjelse læst Thomas Rosenstands SEO-LEX der er en fantastisk bog at starte ud med.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva, 

Til at starte med vil jeg sige det er en rigtig pæn webshop i har fået opbygget. Herunder kommer mine tanker mens jeg er løbet siden igennem. 

1. I viser et dankort og et visakort logo i bunden, men i tager reelt kun dankort (jeg ved godt baggrunden for hvorfor i gør det fordi i tager visa/dankort, men det er villedende - Samtidig vil jeg anbefale i får lavet en betalingsaftale omkring de udenlandske kort også. Det kan ikke betale sig at spare på denne front) 

2. Det store banner i toppen af hjemmesiden hvor der står webshop virker som spild af god plads til at have fokus på f.eks. en fragtfri grænse eller andre ting i gør "ektra" for jeres kunder. Hvis i hellere vil bevare banneret så lad det i det mindste linke til indkøbskurven som var min første tanke. 

3. Når man har lagt noget i kurven er der 2 faneblade - login og opret bruger. Betyder det at man skal have en bruger for at handle hos jer? Sådan virker det som førstegangs besøgende og det kan muligvis skræmme nogle væk. 

4. På om os og kontakt siden går kurven ud af designet i Google Chrome http://awesomescreenshot.com/085xtm080 

5. Tilmeld nyhedsbrev i bunden er fint, men brug 2-3 linier på at skrive hvorfor man skal tilmelde sig og hvor tit i sender ud. 

6. Når man står på selve produktsiden, står der som standard 0 i antal feltet, ret det til 1 så folk ikke tror de skal rette det manuelt hver gang. 

7. Når man køber en palle hestefoder står der i den lille kurv at fragten er 250kroner og det skal afhentes på det lokale posthus, jeg er ret sikker på postDK ikke bliver glad for en helt palle foder hos dem :) Sørg for at fragten og teksten af afhængig af hvad man ligger i kurven. 

8. På checkout siden starter du med opret konto i venstre side, jeg ville bytte rundt på de 2 kolonner så første kolonne er til dem uden konto. 

9. Jeg savner at få at vide hvor lang leveringstid der er, det er fint jeg kan se varen er på lager men det fortæller ikke om hvor hurtigt i leverer det. Det står kun gemt i jeres handelsbetingelser. 

10. Når man udfylder felterne i checkout og glemmer en af dem der er obligatoriske, så fortæller systemet dig det ikk. Der sker bare intet når jeg trykker på afgiv ordre. 

Håber overstående 10 punkter kunne bruges. 

Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Nemfoder.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en god tilbagemelding, det er vi glade for at høre. Vi åbnede i fredags og vi starter på SEO og google adwords i morgen. Kan du fortælle mig hvor jeg kan købe Thomas Rosenstands bog? For vi ved ikke noget om SEO,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva, 

Super lækkert design! Overskuelig og ligetil :)

Hvad har i lavet hjemmesiden i?

Vh.

Mads 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

5/5 stjerner for den webshop, jeg synes faktisk den er lige i øjet. Den passer godt til det i sælger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, undskyld jeg lige svarer i stedet for ham. Jeg tænker dog at det altid er rart at få svar på sit spørgsmål.

Du kan købe bogen her:

http://www.seo-lex.dk/

Vh. Mathias B 

Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Nemfoder.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for rigtig god feedback, Vi kan godt se nu(efter at du har påpeget det) :) at de punkter du nævner har brug for at blive justeret lidt, Det er ikke godt hvis folk tror at de skal være bruger for at købe for det skal de ikke, ang betalings kort der for vi tilføjet flere betalings muligheder i morgen. Ang fragt det med 250 blir heldigvis ændret i morgen vores programør har haft lidt problemer med fragten da det gik online. Det er virkelig dejligt at få en god konstruktivt kritik som denne, For det kan være lidt svært at se de småfejl med egne øjne.

 

Mvh Eva

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er ret elegant - det er ikke tit man ser Aminoer der bruger Dynamicweb. Jeg går lidt ud fra der har været professionel hjælp med sitet.

Det eneste jeg umiddelbart lige kunne se var, at der mangler et favicon.

Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Nemfoder.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, Hjemmesiden er lavet på dynamicweb ecommerce

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)