Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign i udlandet :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen aminoer :-)

Jeg søger en dygtig programmør fra Indien, Kina , Hviderusland osv...Får nogen her lavet design i udlandet ???
Håber i kan hjælpe med gode kontakter
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

honning82:
Jeg søger en dygtig programmør

og

honning82:
design i udlandet ???

Du skal måske lige skrive om det er en designer eller programmør du søger. Det er ikke mange der er gode til begge dele.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Du skal måske lige skrive om det er en designer eller programmør du søger. Det er ikke mange der er gode til begge dele.

Det kommer vel an på om det er design i Photoshop, eller det er design med CSS? En programmør der kan HTML kan med 99.99% sikkerhed også CSS 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro Media:

Thomas Frost:
Du skal måske lige skrive om det er en designer eller programmør du søger. Det er ikke mange der er gode til begge dele.

Det kommer vel an på om det er design i Photoshop, eller det er design med CSS? En programmør der kan HTML kan med 99.99% sikkerhed også CSS 

Præcis min pointe ;) Det kan forstås på flere måder, derfor ville det være godt med en uddybning omkring hvad TS søger,

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Præcis min pointe ;) Det kan forstås på flere måder, derfor ville det være godt med en uddybning omkring hvad TS søger,

Helt enig ;) En designer er et vidt begreb, en designer kan være en grafisk designer, eller en programmør, og forskellen er rimelig stor. 

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Honning

Hvad skal du have lavet ?

Smid mig en PM og jeg skal give dig et godt tilbud

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen :-)

Jeg har bruge for en programmør til at rette nogle fejl på min hjemmeside. Feks kan ikke gemme varer i indkøbskurven !! Desuden har jeg bruge for at lave små ændringer på min webshop ( feks. tilføje indkøbskurv ikon osv) så der er tale om små ændringer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)