Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan måler jeg konvertering per time?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Her amino,

Jeg er interesseret i at måle min konvertering på min hjemmeside per time. Jeg er godt klar over at man i analitics kan se sine resultater per time, men er der en måde at få den til at vise konverterinsgennemsnittet over f.eks. en måned per time?

Gav det mening?

Jesper

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg havde godt læst din blog, og det var sådan set den der motiverede mig til at finde vores konverteringsgrad pr. time. 

Det jeg efterspurgte, var en måde at se et gennemsnit pr. time pr. måned. 

Sådan at jeg kan se at mellem 8-9, er konverteringen 5,64% i gennemsnit over en hel måned. 

Giver det mening?

Jesper

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det kan du nemt og overskueligt se i vores admin panel, da vores bud robot tager højde for dette i budgivningen. Du kan sågar også se det på forskellige dage. Det du kan bruge det til hvis du har en robot til at styre det er at den kan byde mere på dine søgeord i de tidsrum hvor flest konverterer, og lidt mindre i de andre tidsrum.

Som du kan se på dette real life eksempel er der væsentlig højere konvertering på nogle tidspunkter end andre. Og denne har kørt over et halvt år med masser af data.

Har vedhæftet et screenshot af kontrolpanelet:

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)