Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en god idé?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendt igen - p.g.a. klip i tekst...:

Hej Thomas,

Har ikke set din side endnu - det gør jeg bagefter :-) Vi arbejder som "motorrum" på projekter, hvor andre går ud og sælger løsninger baseret på kundens behov - og så leverer vi i samarbejde med grafikere, tekstforfattere m.v.

Om forretningen er rentabel er jo et spørgsmål om indtægter, udgifter og volumen :-) Vi kunne ikke drømme om at arbejde med WordPress, for vi henvender os 

ikke til det "laveste" segment i markedet - det er ikke fordi, der principielt er noget galt med dette segment, men fordi det næsten altid KUN er pris det handler

om - og så er rentabilitet ihvertfald noget, som er sværere at få til at hænge sammen - indtil man har en fabrik, som kan lave meget.

Når du vælger hvad/hvem du vil arbejde sammen med, skal du nok spekulere over hvem det er du primært gerne vil levere til - for blander du bolcherne for

meget - tror jeg at kunderne vil have svært ved at se det unikke - hvis du kommer ind i en Irma forretning forventer du ikke discount og kommer du i Aldi forventer

du ikke "luksus" - sådan lidt karikeret.

Når vi arbejder sammen med "sælgere" af vores koncept, baserer vi det på at en værdikæde består af mange led - nogen er gode til tekster, nogen er gode til design,

nogen er gode til strategi og salg osv. Vi koncentrerer os udelukkende om teknik - baseret på .NET, Kentico CMS og implementering i Indien (hvor vi ikke køber 

billigt, men super prof) - gør at vi henvender os til et segment i markedet, som gerne vil have løsninger der også koster penge!

Hvis man vælger gratis CMS systemer og ikke vil betale mere end 500,- kr. for det - så er ambitionsniveauet for den forretning man vil drive nok ikke så frygtelig stor.

Hvis du er interesseret i at høre mere om hvad vi laver - så er du velkommen til at skrive på mre@lgo.dk eller ringe 60 14 30 36 - vores hjemmeside www.lgo.dk - viser også

lidt, men vi laver mange spændende løsninger - bl.a. har vi lige leveret bladena.com - sitet består af en "almindelig" hjemmeside og derudover er der udviklet en

meget avanceret database og integration til vindmølleindustrien - vi har også leveret ird.dk - og arbejder løbende på meget spændende projekter - projekter som 

henvender sig til kunder, som VIL noget med deres forretning - også på nettet!

Uden at nedvurdere alle som godt gider lave WordPress løsninger og tjene 50,- kr. i timen :-)

Well... Hyg dig og alt det bedste,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Thomas.

Som Martin skriver, er der meget konkurrence på netop det marked, men lad os nu se på, at du allerede har nemprogrammering.dk. Det er allerede et skridt nærmere!
Desuden er omkostningerne ved at starte et webbureau vel ikke flere 100 tusinder, så gi' det da et skud! Prøv..
Du kan jo altid starte roligt og så kun være dig selv eller en nær makker el. lign. og så kun tage kunder når du får henvendelser gennem nemprogrammering.dk, når du så har bygget op på det gennem en længere periode kommer resten jo nok selv afhængigt af dine planer og ambitioner?

Ps. Jeg har selv brugt nemprogrammering.dk - forrygende tutorials! ;-)

Mvh. Sebastian Stoll

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Tak for dit svar - fedt at høre at du har brugt sitet!

Men ja der er konkurrence på markedet, men hvis jeg nu bare kan få konverteret 5% af de besøgende til et hjemmesidesalg så er jo allerede godt på vej...

tror bare jeg må starte stille op som du siger og så se hvad der sker.... Jeff har jo ikke så meget at tabe

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Thomas.

Thomas Skov Iversen:
tror bare jeg må starte stille op som du siger og så se hvad der sker.... Jeff har jo ikke så meget at tabe

Jep, præcis! Jeg håber, du kunne bruge mit svar! :-)

Mvh. Sebastian

Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været inde og lure din side, FED side! Er ærgerlig over, at jeg ikke har fundet den for et par måneder siden, da jeg lavede min side. Den er lavet med de templates der nu er tilgængelige ved one.com. Jeg ville have elsket, at have fundet din side først, KANON side!! :-)

Jeg fatter ikke meget af, hvad der er hvad indenfor hjemmesider, så umiddelbart kan jeg godt savne noget information om, hvilken type hjemmeside der er mest populært/nemmest at arbejde med og tilpasser sig de forskellige platforme bedst!? PC, smartphone og tablets...

Skal man lave den i HTML, Wordpress, CSS eller noget helt 4.? Hvad ville du/i anbefale en nybegynder der har modet og lysten, men ikke evnen (endnu)...? :-)

Håber ikke dette er for meget off-topic!?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for dine rosende ord om siden... Big Smile

Jeg synes du skal stille dit spørgsmål på vores forum inde på siden. Så skal jeg, og sikkert også nogle andre, svare på dine spørgsmål Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Lyder som en rigtig god ide. Er selv flittig bruger af nemporgrammering.dk, og bruger siden meget i tiden til at sætte min wordpress side op. Forsæt det gode arbejde! :-)

Frederik 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Svenne95:

Hej Thomas

Lyder som en rigtig god ide. Er selv flittig bruger af nemporgrammering.dk, og bruger siden meget i tiden til at sætte min wordpress side op. Forsæt det gode arbejde! :-)

Frederik 

Hej Frederik,

Det lyder godt at du kan bruge videoerne! Og fortsat held og lykke med din side!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det går lidt an på hvor mange af disse besøgende der vil være interesseret i at købe af bureauet, og om bureauet også vil tage sig af opgaver uden om hjemmesiden. Som jeg ser det, så kan det sagtens være en smart mulighed, at starte bureauet, hvis i er et par personer med kompetencerne til at tage sig af disse opgaver, som kan komme dryppende. Men som andre også har været inde på, er der utrolig meget konkurrence, og når først at i lukker døren op for, at der er mulighed for at købe sig til løsningen, vil de sikkert crawle internettet igennem for den billigste. Måske man istedet skal alliere sig med et iforvejen succesfuld bureau, og aftale en form for belønning for at sende kunden dertil, fx 25% af hvad kunden ender med at betale går til jer, i tilfælde af at der vil komme flere opgaver ind end i selv vil kunne nå at beskæftige jer med.

Jeg håber mit indlæg giver mening, på en sådan sen aften :o)

/M.P

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marco,

Tak for dit svar! - Jeg tror du har ret i at jeg nok skal have fat på et prof bureau, som kan fungere som motorrum på projektet. Tænker at lave en bureauet udadtil skal have et strejf af NemProgrammering.dk men bagved er det hele kørt og udført af en prof partner...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)