Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af børnetøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. :)

Jeg er ny herinde. Jeg har fornyligt gjort op med mig selv at jeg vil starte et nyt brand op indenfor børnetøj.

Jeg er enorm kreativ og har altid gerne ville være designer men endte med en uddannelse indenfor business. Som også kommer mig til gavn i trøjbranchen. Dog kan jeg ikke sy. Pt. er jeg i gang med min efterårskollektion MEN jeg mangler nogen til at sy denne kollektion for mig. Jeg har sans for mode og har arbejdet indenfor modebranchen også. Jeg har ringet rundt til adskillige systuer primært kbhsområdet men uden held. INGEN syer børnetøj fra bunden. En gjorde men var alt for dyr! Jeg forestiller mig at få syet en kollektion i Danmark som prøvesample ifb. med forhandlere i DK og derefter flytte selve produktionen i Indien da jeg forstår sproget. Men jeg har simpelthen ingen kontakter i Indien. Er der nogle herinde der muligvis kan hjælpe?

Takker! :) 

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara,

Jeg har ingen kontakter i Indien, men hvad angår selve produktionen kan vi sagtens hjælpe.
Vi hjælper iværksættere med at få deres produktion til at foregå professionelt og nemt i Kina.

Vi ved at det er et værre bøvl som iværksætter at stå med alt arbejdet med fabrikken, og vi yder derfor en service som gør at du kun behøver at fokusere på de forcer du nævner i artiklen, nemlig din kreative side. 


Jeg har skrevet en lidt mere uddybende PM til dig.

Håber at høre fra dig!

Mvh.
Philip 

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SaraDK

Jeg kan muligvis hjælpe dig med en mindre produktion af sales samples her i DK.

Vil du sende mig en mail info@thisismade.dk med yderlige info om stk. antal ? Har du selv stof?

Vh Julie Munk

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Vil du sende mig en PM.

Jeg er meget interesseret i, at høre hvad du kan tilbyde inden for produktion af tekstiler?

Vh Julie Munk

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg er ved at starte et outsourcing-kontor op i Indien og er interesseret i, hvilke fabrikker der helt konkret efterspørges. Faktisk er ALT slags feedback omkring Indien velkommen :)

Endvidere operer min virksomhed allerede med tøjproducenter i Kina (som også kan lave børnetøj). Vores koncept er baseret på at finde "respektable" fabrikker med særlig fokus på arbejdsvilkår og menneskerettigheder. Lad mig endelig vide hvis jeg skal matche dig med en børnetøjsproducent i Kina. Du kan eventuelt selv søge lidt i vores fabrikskartotek på www.bricpro.com, eller skriver mig en e-mail på mads@bricpro.com

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide lidt mere om den kontakt du har i Kina. 

Vil du sende en PB til mig, med informationer?

Mvh Camilla N. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)