Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophængning af Whiteboard?!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Create Copenhagen Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har været så heldige at få foræret et stort whiteboard til kontoret.

Det er ca. 2mx1,2m - altså rimelig stort.

Hvordan får man lige hængt sådan et board op på væggen sikkert? 

Det har en "rille" hele vejen rundt, men ellers ikke noget det rigtig kan hænge i.

Nogle psoudo håndværkere der kan komme med et råd? :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange whiteboards har huller i hjørnerne.

Hullerne kan være godt skjulte af "hjørne-dæksler", som kan pilles af, mens I monterer jeres whiteboard. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Og udover det, medfølger der som regel monteringsvejledning samt skruer til ophæng, hvis det er nødvendigt (det er det formodentlig, da det er et stort whiteboard I har fået).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Den "rille" der løber hele vejen den er tilfældigvis ikke en skjult "låge" så hvis du tager nærmest whiteboardet så kan du vippe siderne og åbne op for huller hvor der er mulighed for at skrue ?

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Create Copenhagen Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarende allesammen.

Der er ikke nogle huller. 

Rillen virker næsten til at passe på en skinne - det kan være jeg skal finde en sådan?

Der er ingen monteringsvejledning, da det er et brugt whiteboard der er blevet smidt ud fra et eller andet sted.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Nielsen:
Rillen virker næsten til at passe på en skinne - det kan være jeg skal finde en sådan?

God plan. :-)

Hvis du ikke kan finde en skinne, der passer, kan du let få en smed til at lave en. Det skal ikke koste det vilde.

Hans

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg tilfældigvis pedel, og har hængt en del whiteboards op  Smile

Der har nok været nogle let bøjede beslag med i fladjern, som først skulle skrues fast på væggen, hvorefter de har grebet fat i rillen.

Dem har du så ikke.  Men.. rammen er sikkert stærk nok til at du kan bore et hul i hver hjørne. Dette hul undersænker du en smule, så du kan få skruen til at være plan med rammen (det ser pænest ud). Alt efter hvad væggen er lavet af så skal du bruge rawplugs, (8 mm. kan gøre det) hvis væggen er af sten / beton.  Er væggen af gibs, så kan du bruge nogle specielle gibs skruer (det er en snegl, som du skruer i væggen med en skruetrækker - denne griber så skruen ligesom et rawplug). Er det træ, skruer du direkte i væggen.

Er tavlen ikke særlig tung, så kan du også skrue direkte i væggen (gibs) uden brug af andet. Husk bare, at der skal være nogle rimelig dybe riller i skruerne for at de binder i væggen.

Mvh. John.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)