Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om vores nye video om inkasso? Kritik??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

1 - du taler lige lovligt hurtigt i starten - sct petri advokater lyder som noget man spiser

2 - brug samme tal - du siger 800 kr i depositum + moms - og siden - betaler han får du dine 1000 kr tilbage, jeg er med på det er det samme - men brug samme tal - ex 1000 kr inkl. moms

3 - Jeg mangler her hvad det er der sker hvis han ikke betaler- Jeg er med, så kan den gå til retten, men - Så er dit depositum tabt hvis du ikke gør videre? - Går vi retten vil det være et nyt depositum i størrelsesordnen - og måske noget med, at I jo rådgiver, om det er klogt eller ikke at gå i retten  bare lidt kort om down-siden 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en rigtig god og troværdig video. 

Et par punkter jeg ville gøre anderledes 

1. Første gang siger du 800 + moms, anden gang siger du 1000 kroner. Hvis man kun hører efter med et halvt øre så studser man over prisen. 

2. Jeg ville elske at have et konkret tal/statistik på hvor stor chancen er for at kunden betaler. Jeg ved godt det er urimeligt og umuligt, men hvis du på den ene eller anden måde har et tal der måske siger at 40% af de inkasso sager i får ender i at kunden betaler så vil jeg føle mig tryg og føle der er en reel chance for jeg får mine penge hvis jeg deponerer 1000 kroner. 

Men udover det så synes jeg den er perfekt, du er meget nem at forstå, du udstråler troværdighed uden at ligne en stiv gammel advokat, og du rammer budskabet i løbet af halvandet minut.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback  - alletiders. point taken.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)