Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop søger leverandører

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er ved at starte en webshop der skal tilbyde varer inden for tilbehør til walk-in closets, opbevaringsbokse til sko, tøj, tøjstativer etc. 

I den forbindelse vil jeg høre om I kender nogle gode leverandører?

Jeg har forestillet mig at køre med dropshipping, hvad har I af erfaringer med dropshipping?

Noget jeg skal være ekstra opmærksom på?

Mvh

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

En ting du alt skal huske når du køre dropshipping, er at være sikrer på at leverandørene er ''sikre'' hvis du forstår? Du skal altså være sikker på at din leverandør rent faktisk levere tingene, og kunden får den rigtige vare, og i god stand. Det er altid svært at køre dropshipping, da man ikke selv kan kontrollere varene, hver især ekstra sikker hvis du finder en leverandør i Kina, eller et andet land i østen. En god idé kunne også være at starte med at finde en leverandør, indenfor EU

- Held og lykke med dit projekt! 

Forsat god tirsdag. 

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt ret i. Hovedsageligt vil jeg fokuserer på leverandører indenfor EU for at undgå told. Et helt andet spørgsmål er hvordan er sådanne dropshoppingaftaler? Hvor stor en procentsats af ordren vil man kunne forvente at indtjene?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

marketing4you:
Det har du helt ret i. Hovedsageligt vil jeg fokuserer på leverandører indenfor EU for at undgå told. Et helt andet spørgsmål er hvordan er sådanne dropshoppingaftaler? Hvor stor en procentsats af ordren vil man kunne forvente at indtjene?

Altså du skal betale for varen hos din leverandør, derefter er indtjenesten jo det som du sælger varen for. Lad os antage at du har en vare som koster 50,- hos leverandøren, og du sælger varen for 100,- Så er din fortjeneste jo 50% - Men du skal også huske at tænke på at leverandør nok ikke giver fri fragt, så lige under 50% 

- Jeg er ikke den store dropshippingekspert, men tjek den her side ud: http://dropshipbase.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)