Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille fif til dig, som kan øge din omsætning på din webshop (billigt) :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer.

Det er Søndag og jeg fik lyst til at dele lidt ud af min erfaring. Nogle kender det allerede, men er sikker på at der nok skal være 1 eller 2, der ikke har tænkt på dette, som bør overveje det.

Jeg vil næsten gøre alt for at sælge mere på min webshop og har prøvet alverdens ting. Men en ting jeg fandt ud af virkelig virkede, var "unboxing på youtube" af kendte eller mindre kendte "youtubere" - Det går ud på at du f.eks. sender et gratis produkt, til en youtuber og i mit tilfælde er det en kasket eller hue, som han så Unboxer imens han filmer sig selv. I videoen kan der være en lille udfordring med, som man kan aftale med youtuberen. Og samtidig med det, kan han jo tilbyde sine "fans" rabat til din webshop, som gør det endnu mere attraktivt.

Jeg synes i skal se disse to videoer, den ene af dem er helt ny og uploadet idag, den anden er nogle måneder gammel :)

Jeg håber i kunne bruge mit fif, det har været med til at øge min omsætning - Selvfølgelig ikke med millioner, men kan en video give 10-50 nye ordre, så er det jo fantastisk. Og det dejlige ved det hele er jo også, at det ikke koster dig en formue.

Casper unboxer her:


Haksband unboxer her:


Det var et lille Søndags fif fra mig til jer.

Må i have en dejlig Søndag.

De bedste hilsner
Martin Jensen

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg synes det er super smart. Men har du set de kommentar folk skriver? De er meget ubehøvlet synes jeg.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid godt med nye ideer/tips - der er helt sikkert mange ting vi iværksættere ikke har tænkt over - eller nået til endnu :)

Ps. Hvorfor skal det være sådanne nørder der dårligt kan finde ud af at åbne en pakke :)

 

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Unboxing kan være super brugbart, dog sørg for at bruge tid på at vælge de rigtige folk - Der er MANGE at vælge imellem, så brug lidt tid på at finde nogle der laver tingene godt, og som mange følger.

Hvor godt de filmer, hvor kreative de er, hvor seriøse de er osv - KÆMPE forskel, så brug tiden på at find de rigtige.

Dog skal man også huske at læse deres kommentarer, fx:

"Caps4you er dyre!

Du kan få de samme caps på smartguy til billigere penge..

fx. Flexfit på smartguy = 80 - 140 kr.

Flexfit på caps4you = 140-180 Kr.

Så det op til jer om i vil have 2 eller 1 til nogenlunde samme pris?"

Ting som det her kan trods alt få betydning, og man skal følge aktivt med ...

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik
Også den kommentar jeg lagde mærke til.
Men igen der vil altid være sådan nogen.

Men set med andre øjne. Det har kostet Martin 2 Caps.
Han har solgt 20caps +- pga det... og sikkert fået nye kunder.. Så alt i alt er han i +++

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Hej Martin

Jeg synes det er super smart. Men har du set de kommentar folk skriver? De er meget ubehøvlet synes jeg.

Ham Casper har lidt haters ja og nogle mennesker skal bare give dårlige kommentare.

Mvh
Martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Unboxing kan være super brugbart, dog sørg for at bruge tid på at vælge de rigtige folk - Der er MANGE at vælge imellem, så brug lidt tid på at finde nogle der laver tingene godt, og som mange følger.

Hvor godt de filmer, hvor kreative de er, hvor seriøse de er osv - KÆMPE forskel, så brug tiden på at find de rigtige.

Dog skal man også huske at læse deres kommentarer, fx:

"Caps4you er dyre!

Du kan få de samme caps på smartguy til billigere penge..

fx. Flexfit på smartguy = 80 - 140 kr.

Flexfit på caps4you = 140-180 Kr.

Så det op til jer om i vil have 2 eller 1 til nogenlunde samme pris?"

Har godt set den kommentar, men der vil altid være sådan nogle alle vegne. Desuden kan du ikke få 2 flexfit caps hos Smartguy til samme pris hos mig. Ofte er Smartguy dyrere end jeg er, men selvfølgelig har de nogengange tilbud, der slår mine. Men kan jo ikke følge med i det hele. Desværre :)

Det er bare en hater, som elsker Smartguy og det skal han have lov til.

Mvh
Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

phin3x:

Henrik
Også den kommentar jeg lagde mærke til.
Men igen der vil altid være sådan nogen.

Men set med andre øjne. Det har kostet Martin 2 Caps.
Han har solgt 20caps +- pga det... og sikkert fået nye kunder.. Så alt i alt er han i +++

Helt sikkert rigtigt, folk skal bare have det i hoved .... Har set folk sende ud til fx 10 der unboxer, og ikke holdt øje med dem.

Der vil altid komme lidt negativt, men der kan også komme brugbare ting, som men går glip af ved ikke og følge med ... Det kan være folk spørger efter en ny type vare, kommer med input til siden der kan forbedres, eller at ens indpakning slet ikke lever op til produktet.

Det er ting som disse man også kan vinde - Folk skriver ofte lidt mere åbent til en Youtube film, end til hjemmesiden direkte.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Altid godt med nye ideer/tips - der er helt sikkert mange ting vi iværksættere ikke har tænkt over - eller nået til endnu :)

Ps. Hvorfor skal det være sådanne nørder der dårligt kan finde ud af at åbne en pakke :)

 

Hej Jesper.

Ham Casper der, det hele er "fake" han er ikke sådan der i virkeligheden, men han tjener ret godt på at lave de videoer der og har været med i rigtig mange ting efterhånden. Folk griner af ham, men folk sviner ham desværre også til.

Han har lavet mange sjove/underlige videoer, som har gjort ham kendt i Youtube verdenen.

Mvh
Martin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)