Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af hjemmeside er blevet til et mareridt

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ligge lidt imellem linierne at du har solgt en succesfuld hjemmeside og er kørt videre i dække af din vens navn på den ene eller anden måde. 

Hvis du virkelig havde rent mel i posen ville du være pisse ligeglad skrive som det at det er en anden person der har gjort det. Det sagt kan de vel se at der ingen hackere har været forbi, og du vitterligt eller din ven har haft kodeord til at hente alt ned.

Jeg ville da også være muggen, hvis jeg havde smidt en masse penge efter en hjemmeside, og finde det meget belejligt at en identisk hjemmeside dukkede op, og jeg kunne se på Facebook er personen var venner/tæt knyttet med den person jeg oprindeligt havde købt hjemmesiden af.

Det sagt så det vel din ven der hænger på den, også vælger han vel at hive dig med i faldet. Anyway sagen er sikkert så lille at de ikke kan gøre så meget. Bare lad være med at rejse til USA, hvis du bliver dømt derovre ;)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvad siger din ven til at have sat dig i denne situation ? Det er squ ikke pænt af ham.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus K:

Jeg synes det ligge lidt imellem linierne at du har solgt en succesfuld hjemmeside og er kørt videre i dække af din vens navn på den ene eller anden måde. 

Hvis du virkelig havde rent mel i posen ville du være pisse ligeglad skrive som det at det er en anden person der har gjort det. Det sagt kan de vel se at der ingen hackere har været forbi, og du vitterligt eller din ven har haft kodeord til at hente alt ned.

Jeg ville da også være muggen, hvis jeg havde smidt en masse penge efter en hjemmeside, og finde det meget belejligt at en identisk hjemmeside dukkede op, og jeg kunne se på Facebook er personen var venner/tæt knyttet med den person jeg oprindeligt havde købt hjemmesiden af.

Det sagt så det vel din ven der hænger på den, også vælger han vel at hive dig med i faldet. Anyway sagen er sikkert så lille at de ikke kan gøre så meget. Bare lad være med at rejse til USA, hvis du bliver dømt derovre ;)

Det er jo så også det de tror. 

Jeg har også sagt til køberen at jeg intet med den hjemmeside har at gøre. Hvor kan jeg se om der er kommet hackere? Og jeg har på intet tidspunkt udleveret noget til ham. Jeg har ingen intentioner om at starte noget i en anden persons navn, og dette ville også være brud på den kontrakt jeg har underskrevet. Den hjemmeside som min ven har lavet startede han ca. samme tid som jeg startede min, så det er ikke noget nyt. Jeg har bare ikke været opmærksom på at han har taget mine ting fra den solgte hjemmeside.

Jeg er nok bare paranoid, for jeg har jo rent mel i posen. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du rent mel i posen er det jo lige meget hvad de gør eller vil gøre.

Har du dit på det rene kan de få advokat til at sende dig et brev og så kan du selv få advokat på, så klare de resten :)

Din ven kan komme i problemer, men du kan jo ikke :)

Ta det med ro og nyd din søndag

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rart at høre. 

Man føler jo nok lidt at hele verden falder sammen om ørene på en.

Jeg vil gøre mit bedste for at komme på andre tanker. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)